پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

چکیده خطبه های نماز جمعه این هفته دزفول

81101576-5591935خطیب جمعه دزفول ظهر امروز در جمع نمازگزاران این شهرستان باگرامیداشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس افزود:

آمریکا در این عملیات که موصوف به دلتا بود وبرای انجام آن مدت ها برنامه ریزی و طراحی کرده بودند با اراده ی الهی و دست خدا بیش از گذشته بی آبرو شده و از پله غرور و تکبر به زیر افتاد. “امام جمعه دزفول” با اشاره به نهم اردیبهشت روز شورا و شهروندی هدف از تشکیل شوراهای شهر و روستا را رسیدگی به مشکلات مردم در محدوده وظایف شورا و استفاده از ظرفیت های بهینه جامعه عنوان نموده و تصریح کرد : ثمره مهم دست یابی به این اهداف ایجاد اعتماد عمومی در بدنه جامعه است چرا که وقتی مردم با مشارکت توانستند نمایندگان خود در شورا و سپس شهردار را انتخاب نمایند، زمینه تقویت این اعتماد و پیشرفت کشور را فراهم آورده اند . ایشان در ادامه ” دخالت نکردن اعضای شوراها در جناح بندی ها و حزب ها” ، ” عدم مماشات در خصوص ایجاد فساد اداری احتمالی در شهرداری ها ” ، ” یده واحده بودن و تقویت دیگر اعضا” را از جمله وظایف مهم شورا ها دانسته و از آنها خواست با رعایت قواعد کارهای گروهی ضریب خدمت رسانی به مردم را افزایش دهند . “حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی ” باگرامیداشت ۱۱اردیبهشت و قهرمان خواندن کارگران در صحنه اقتصادمقاومتی پایه و اساس تولیدکشور را کارگران دانسته وافزود: استقلال اقتصادی یکی از اهداف نظام و اسلام برای جامعه اسلامی است چرا که به فرموده قرآن کفار هیچ راهی برای استیلا بر مسلمانان ندارند . وچون استقلال و رشد اقتصادی در گرو تولید ملی بوده و ستون این تولید کارگران هستند لذا بر مسئولین فرض است که به مشکلات این قشر توجه ویژه داشته و در جهت رفع آنها تلاش کنند . “رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول” در ادامه با بیان سخنانی پیرامون نامگزاری سال ۹۳ ، توجه به کلمه کلمه این شعار و اشاره به سخنان روز گذشته خود در جمع ائمه جمعه خوزستان ، یکی دیگر از راه کارهای تحقق شعار امسال را جلب اعتماد مردم و به صحنه کشاندن عموم جامعه در عرصه های گوناگون برشمرده وشرط تحقق این امر را ارائه وعده های قابل انجام توسط دولت محترم و همچنین بودن روحیه جهادی و بسیجی در کلیه ی لایه های بدنه دولت بوِیژه لایه های بالایی و میانی دانست که در صورت نبود این شرط، باید برای ترمیم ضعف های این بدنه در همه لایه های مدیریتی تاکید کرد . “امام جمعه دزفول” با اشاره به جنایات تاسف بار تروریست ها در کشور سوریه ، انجام اعمال وحشیانه آنها در این کشور مسلمان را موجب سرافکندگی دولت های غربی برشمرده وخطاب به حامیان غربی آنها گفت : این لکه های ننگ در پرونده شما برای همه تاریخ خواهد ماند .

“قاضی دزفولی ” در پایان با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی ایران در مسابقات آسیایی برای ۲۵ بار ، به کلنگ زنی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی دزفول اشاره نموده وخدمت بزرگ دانستن آن افزود: این بیمارستان که صبح امروز در جنب ترمینال کلنگ زنی شد، با پیگیری مستمرمسئولین و همکاری صندوق قرض الحسنه ولی عصر(عج) و همچنین عزم جدی جمعی از پزشکان متعهد و رزمنده دزفول در آینده نزدیک احداث می شود که امید است راه اندازی آن گامی در جهت پیشرفت دزفول قهرمان باشد.

 

مجد دز

اخبار مرتبط