پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

کمک خیرین به بهداشت و درمان دزفول

رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی دزفول کمک خیرین حوزه سلامت به بخش بهداشت و درمان را قابل توجه دانست و گفت:خیرین سلامت دزفول با تامین تجهیزات پزشکی به یاری فوریت های پزشکی آمده اند.

81904951-70419666

محمد افضل زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از تجهیز دو دستگاه آمبولانس فوریت های پزشکی دزفول به تجهیزات درمانی خبر داد و افزود:دو دستگاه آمبولانس با کمک دو خانواده خیر به دستگاه ام آی سی یو مجهز شدند.
وی اظهار داشت:این دستگاه برای کمک به بیمارانی که دچار ایست قلبی و یا مشکل تنفسی شده اند برای انتقال به بیمارستان بسیار موثر و ضروری می باشد.
قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در مشارکت های مردمی نیز گفت: فرهنگ کار خیر بین شهروندان دزفولی نهادینه شده است و این کمک ها آثار و برکات بسیاری در حوزه بهداشت و درمان داشته اند.
کیانوش پدیدار از خانواده های عطار و خرمی بابت تامین دستگاه دی سی شوک به ارزش 150 میلیون ریال و دستگاه ونتیلاتور به ارزش 100 میلیون ریال تقدیر کرد.
مهرداد کلانتریان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز با بیان اینکه همچنان در حوزه درمان وابسته به کمک خیرین هستیم گفت:با هرگامی که خیرین در حوزه سلامت برمی دارند بخش عمده ای از درد و رنج مردم کاسته می شود.
کاظم اردو دبیر مجمع خیرین سلامت دزفول نیز گفت: نیازهای دانشگاه علوم پزشکی دزفول طبقه بندی شده و متناسب با نیاز دانشگاه از ظرفیت خیرین سلامت که همواره داوطلبانه وارد میدان می شوند برای رفع این کمبودها استفاده می شود.
خانواده عطار پیش از این یک پایگاه بهداشتی درمانی به دانشگاه علوم پزشکی دزفول هدیه کرده است.
خیرین سلامت دزفول در ساخت بیمارستان ، پایگاه و خانه بهداشت همچنین تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی در کشور نمونه می باشند.

اخبار مرتبط