پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

گردهمایی حلقه های صالحین در مصلای امام علی علیه السلام

“سرهنگ محتشمی راد “فرمانده ناحیه مقاوت بسیج دزفولرویکرد سپاه را در مقابله با هجمه ی نرم دشمن تشکیل حلقه های شجره ی طیبه صالحین عنوان نموده و تصریح کرد:در این راستا حلقه های صالحین با تعداد ۲۲ نفر در سطح پایگاههای بسیج شکل گرفته و متناسب با ظرفیت و استعداد پایگاه ،نوجوانان و جوانان عضو در این حلقه ها با فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) پروش می یابند.

“فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول “در خصوص فرخوان صورت گرفته در مصلی امام علی خاطر نشان کرد:این حلقه ها در ابتدا به صورت نمادین تشکیل و در خصوص مباحث مطرح شده به ارائه نظر پرداخته و پس از آن مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان انجام گرفت.

“محتشمی راد”حلقه های صالحین را واکسینه نمودن نوجوانان و جوانان ایران اسلامی در برابر تشکیک و تردید های وارد شده از طرف دشمنان اسلام و ایران دانسته و افزود دشمن در صدد بی هویت نمودن نسل های جدید ایران اسلامیست لذا با تربیت نوجوانان و جوانان در حلقه های صالحین  پشتوانه ای عظیم که تداوم نظام و انقلاب اسلامی ایران را تضمین می نماید خواهیم داشت.

ایشان در خصوص حضور ۱۴۰ نفر از فرماندهان بسیجی شهرستان دزفول در دیدار ۵۰هزار نفری فرماندهان بسیجی سراسر کشور با رهبری گفت: در این سفر۱۴۰ نفر از فرماندهان گردان های بیت المقدس ، عاشورا و بسیجیان شهرستان دزفول به مناسبت سی و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین برای تجدید بیعت با ولی امر مسلمین در مصلی بزرگ تهران حضور یافتند.

 سرهنگ محتشمی راد افزود:این دیدار باعث تقویت روحیه بسیجیان و فرماندهان بسیج و آمادگی بیشتر آنان برای پیشبرد اهداف عالی نظام اسلامی و نشان دادن بی اثر بودن تحریم ها در وحدت رویه و حمایت از تیم مذاکره کننده ی ایرانی در مذاکرات بود .

لازم به ذکر است که نماینده ی ولی فقیه و امام جمعه دزفول از برنامه های این حلقه های صالحین در مصلی امام علی بازدید کردند.

mohtashami.mosala.haftebasij00004

مجددز

اخبار مرتبط