پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

گردهمایی رزمندگان بخش مرکزی دزفول برگزار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی “مجد دز “ شب گذشته گردهمایی رزمندگان “بخش مرکزی دزفول” با حضور خانواده معظم شهدا ،فرماندهی لشکر حضرت ولیعصر(عج) ، امام جمعه شهر دزآب،سرپرست فرمانداری دزفول،قاسمی مدیرکل بازرسی وزارت کشور،سردار کوچک و جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت در “آستانه محمدبن جعفر” برگزار شد .

“دکتر محمد رضا سنگری” سخنران اصلی این برنامه در سخنانی با تبین جایگاه شهید در مقام قرب الهی به تفسیر آیه “عند ربهم یرزقون ” پرداخته و بیان داشت : همه شهدا با همان ابزار جنگی لحظه شهادت در عصر رجعت به محضر امام عصر (ج) حاضر می شوند لذاست که ما هیچ مرگی را برای شهدا متصور نیستیم .

این محقق عاشورایی انقلاب ایران را زنده کننده قلوب بسیاری از مردم آن زمان برشمرده و گفت : امام خمینی(ره) ،آن پیر فرزانه با تاسی از اجداد خود و ایمان یقینی به لطف پروردگار با یک نعلین و عبا دنیایی را متحول کرد و انقلابی که تراوشگاه اندیشه اش کربلا و رویشگاه آن عاشورا باشد ، پایانی جز پیروزی نخواهد داشت .

ایشان در ادامه ، کنار امام زمان نشستن و به چهره او نگریستن ،دریافت خبرهای خوش ،خیر رساندن به دیگران را از دیگر معانی آیه شریفه ” عند ربهم یرزقون” برشمرد .

“دکتر محمد رضا سنگری” استمرار در برگزاری چنین محافلی را موجب استحکام هر چه بیشتر درخت انقلاب دانسته و اضافه نمود : الگو دهی و حفظ نسل جوان فقط با معرفی همین اسطوره های جاودان شهدا ممکن است .

ایشان در پایان سخنان خود طرح ریزی برخی توطئه ها در اهانت به ساحت حضرت رسول(ص) را حربه همیشگی دشمنان خدا و نشانه ضعف آنها دانست.

در پایان این برنامه نمایشی با موضوع دفاع مقدس اجرا و اشعاری در وصف شهیدان توسط مداح اهل بیت سروده شد .

اخبار مرتبط