پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

۲۷ آذر، اجلاسیه بزرگ نماز در دزفول برگزار می گردد

زمان برگزاری این اجلاسیه، پنجشنبه 27 آذر سال جاری مصادف با 25 صفر در مصلای امام علی(ع) دزفول تعیین شده  است.

با توجه به برگزاری اجلاسیه کشوری نماز در استان خوزستان، دستورالعملی برای برگزاری اجلاسیه هایی مشابه شهرستانی در تمامی شهرستانهای استان ابلاغ که متعاقب آن جلساتی در این زمینه در فرمانداری ویژه دزفول با حضور مسئولین دستگاه های مختلف شهرستان برگزار شده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول  در حاشیه یکی از این جلسات از برگزاری چندین جلسه شهرستانی در ارتباط با “اجلاس اقامه نماز شهرستان دزفول” گفت: زمان برگزاری این اجلاسیه، پنجشنبه ۲۷ آذر سال جاری مصادف با ۲۵ صفر در مصلای امام علی(ع) دزفول تعیین شده است.

“احمد علیپور” به تشکیل دو کمیته  پشتیبانی و اطلاع رسانی به این منظور اشاره و گفت: مسئول کمیته پشتیبانی، مهندس کرمی شهردار دزفول و مسئول کمیته اطلاع رسانی حجت الاسلام بیگدلی رئیس اداره تبلیغات هستند که در جلسات انجام شده، ترکیب این کمیته ها وشرح وظایف و جلسات آتی این کمیته ها برنامه ریزی شده است.

وی نقش دزفول در استان و کشور را یادآور شد و تصریح کرد: تلاشمان این است با توجه به جایگاهی که شهرستان دزفول در سطح استان و ملی دارد همایش نماز دزفول بسیار باشکوه تر و دارای نتایجی بهتری از استان برگزار شود. ترویج فرهنگ نماز، شناسایی فعالان عرصه نماز و توجه به مساجد شهرستان، اهدافی بود که علیپور از آنها بعنوان اهداف اجلاسیه اقامه نماز نام برد و گفت: قرار است کمیته اطلاع رسانی، لیستی از وضعیت مساجد چهار بخش شهرستان تهیه و در آن روستاهای فاقد مسجد، روستاهایی که دارای مساجد نیمه کاره هستند و روستاهایی که مسجدشان وضعیت برگزاری مراسم دارد شناسایی و در این سه شاخصه دسته بندی شوند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه، محل ستاد اجلاسیه اقامه نماز در شهرستان دزفول را فرمانداری ویژه این شهرستان خواند و گفت: همه افراد که در عرصه های مختلف مقاله، نوشته، فیلم یا نوآوری برای ترویج فرهنگ نماز داشته اند می توانند آثار و یا پیشنهادات خود را به فرماندرای دزفول ارسال تا در این اجلاس مورد استفاده قرار گیرند.

دزفول امروز

 

اخبار مرتبط