پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

ثبت بیش از یکهزار فرصت شغلی در دزفول

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی دزفول گفت: یکهزارو 38 فرصت اشتغال از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان ثبت شده است.
به گزارش دزمهراب کورش نوروزی روز دوشنبه در سومین نشست شورای اشتغال وسرمایه گذاری دزفول در سالن جلسات فرمانداری افزود:اداره های دزفول امسال متعهد به ایجاد یکهزار و 239 مورد اشتغال در شهرستان شدند که تاکنون یکهزار و 38 مورد آن ثبت شده است ضمن اینکه تعدادی از استخدام ها انجام شده ولی در سامانه رصد ثبت نشده اند.
وی افزود:امسال کمیته امداد امام خمینی (ره) برای 78 نفر ،صندوق کارآفرینی امید 48 نفر،اداره تعاون 255 نفر و اداره صنعت و معدن برای 400 نفر فرصت شغلی ایجاد کرده اند.
نوروزی فرصت شغلی ایجاد شده از سوی بهزیستی دزفول را 10 مورد ،اداره راه وشهرسازی 16 مورد ،فنی و حرفه ای 10 نفر، جهاد کشاورزی 143 نفر،بنیاد شهید 15نفر،دانشگاه علوم پزشکی 21 نفر ،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 نفر و در بخش حمل و نقل 39 فرصت شغلی ایجاد شده است.
نوروزی درصد تحقق اشتغال از ابتدای امسال تاکنون را 84.21 درصد عنوان کرد و گفت:در این استخدام ها فولاد ، برج طاووس و دیگر صنایع جدید لحاظ نشده اند که با افزودن آنها میزان اشتغال در این شهرستان بالاتر خواهد رفت.
حبیب اله آصفی فرماندار دزفول نیز گفت:با بهره برداری از صنایع شاهد جهش بزرگی در زمینه اشتغال خواهیم بود .
ایرنا

اخبار مرتبط