پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

اهدای یک دستگاه آمبولانس به رادیوتراپی دزفول /راه اندازی کلینیک سونوگرافی

به گزارش دزمهراب محمد رضا چگنی مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان شهرستان دزفول اظهار داشت:
یک دستگاه آمبولانس توسط خانواده خیّر مرحوم حاج غلامعلی کوپاره به مرکز درمانی امام حسن مجتبی(ع) اهدا شد.
وی افزود: این آمبولانس مجهز به آی سی یو و دارای دستگاه اکسیژن ساز می باشد.

dsc03265_28334

چگنی مبلغ این آمبولانس را دویست و پنجاه میلیون تومان اعلام کرد که توسط خانواده خیر پرداخت شده است. گفتنی است مرکز رادیو تراپی امام حسن مجتبی(ع) کلیه خدمات پرتو درمانی و شیمی درمانی را برای بیماران مبتلا به سرطان را بصورت رایگان انجام می دهد

همچنین تمامی امور این مرکز توسط خیرین انجام می گیرد.

واحد 2 سونوگرافی کلینیک ویژه دزفول راه اندازی شد

به گزارش دزمهراب مهرداد کلانتریان اظهار داشت : با همت پزشکان رادیولوژیست ، مدرن ترین دستگاه سونوگرافی در کشور با هزینه ای بالغ بر 12 میلیارد ریال خریداری و در واحد سونوگرافی کلینیک ویژه دزفول ( محل سابق بیمارستان افشار ) با تعرفه دولتی نصب و راه اندازی شد.

03_28367

معاون درمان یادآور شد : واحد سونوگرافی کلینیک در تاریخ 7 بهمن 93 با یک دستگاه به همراه یک پزشک شروع به کار کرد و پذیرش بیمار فقط در شیفت عصر انجام می گرفت . با راه اندازی این دستگاه پذیرش بیمار توسط پزشکان آقا و خانم به صورت همزمان در دو نوبت صبح و عصر انجام می شود .
دکتر کلانتریان افزود : در شهریور ماه سال جاری سالن انتظار واحد سونوگرافی این کلینیک با ظرفیت همزمان 3 دستگاه آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز می باشد و در حال حاضر 2 دستگاه سونوگرافی فعال می باشد.بازسازی و توسعه سونوگرافی علاوه بر مشارکت بخش خصوصی از اعتبارات معاونت بهداشتی برای ارجاع بیماران مراکز بهداشتی با تعرفه دولتی تأمین شده است و تأمین نیروی انسانی توسط معاونت درمان صورت گرفته است .
وبدا

اخبار مرتبط