پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

300میلیون یورو برای ساختن برج طاووس

معاون اقتصادی و مدیر گروه سرمایه گذاری اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان گفت: میزان سرمایه خارجی مورد نیاز برای ساخت برج تخت طاووس دزفول 300 میلیون یورو برآورد شده است.
به گزارش دزمهراب عبدالقاسم غوابش با بیان اینکه این طرح با مشارکت شرکت های طاووس جهان وشرکت constructora Fenelon C.A از ونزوئلا ساخته می شود افزود: این طرح شامل بخش های گردشگری به میزان 31 هزار و 421 مترمربع، برای ساخت هتل و مجتمع تفریحی، بخش تجاری61 هزار و 630 مترمربع جهت احداث هایپر مارکت و ساختمان تجاری و اداری است.
وی با بیان اینکه زیر ساخت فرهنگی این طرح به متراژ 14 هزار و 603 مترمربع شامل آمفی تئاتر وسینما، همچنین سالن همایش بین المللی به میزان 4 هزار و 663 مترمربع می باشد افزود:بخش ورزشی 9هزار و 117 مترمربع، بخش درمانی (بیمارستان 96 تخته ) 20 هزار و 27 مترمربع و بخش خدماتی برج 124 هزار و 307 مترمربع در طراحی این برج پیش بینی شده است.
غوابش گفت: : عملیات گود برداری در حال اتمام است وحدود 820 هزار مترمکعب، خاکبرداری صورت گرفته و عملیات خاکبرداری به عمق هفت متری از سطح خیابان اصلی رسیده است.
معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان بیان کرد: در مجموع،زمین این پروژه 41 هزار مترمربع مساحت دارد که با توجه به پیشرفت فیزیکی و پس از اتمام گودبرداری، طی روزهای آینده عملیات احداث فونداسیون وبتن ریزی آغاز خواهد شد.
عملیات ساخت برج تجاری تفریحی طاووس در ساحل رودخانه دز با فعال سازی کارگاه آن از اواسط مهرماه امسال آغاز شده است.
ایرنا

اخبار مرتبط