پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

ستاد مرکزی سید ابراهیم رییسی در دزفول افتتاح شد+تصاویر

به گزارش دزمهراب همزمان با اعیاد شعبانیه ، شب گذشته ستاد مرکزی دکتر رییسی با حضور فعالان سیاسی، جوانان و اقشار مختلف مردم دزفول افتتاح گردید.

رییس ستاد دکتر رییسی در دزفول پس از تبریک میلاد با سعادت حضرت عباس علیه السلام گفت: متاسفانه ما این روز ها شاهد کند شدن و یا حتی توقف رشد علم و فناوری در کشور هستیم.

مهندس ریاضی با اساره به صحبت معاون پژوهشی پژوهشگاه هوا فضا که اعلام کرده بود صنعت فضا اولین قربانی برجام بود، افرود:ما نمیتوانیم اشک های دانشمندان فضایی کشورمان را ببینیم که ماهواره ای که مدت ها برای ساخت آن تلاش کردند از سکوی پرتاب پایین کشیدند.

وی در خصوص بحث اقتصادی نیز بیان کرد: شصت درصد واحد های تولیدی کوچک در این چهار سال تعطیل شدند ضمن اینکه با دادن وعده های غیر کارشناسی و غیر اجرایی اکنون شاهد تکذیب و انکار آن وعده های قبلی هستیم.

این عضو شورای شهر دزفول تصریح کرد: ذخیره ی نظام خواندن حقوق بگیران نجومی و معوقه نامیدن اختلاس صندوق ذخیره و نیز داشتن بالاترین آمار واردات کالا از چین و ترکیه و اروپا و همچنین بستن قرار داد های محرمانه ی نفتی از دستاورد های دولت فعلی است.

ریاضی مشکل اصلی کشور را فساد خواند و پس از برشمری مسئولیت های پیشین حجت الاسلام والمسلمین رییسی در خصوص توان مندی های وی خاطر نشان کرد : ایشان در فساد فوق العاده مدیر هستند چرا که کلیه روزنه ها و راه های فساد را میدانند و میتوانند با مفسدان برخورد جدی و قاطع کنند.

پیش از این ستاد انتخابات دکتر روحانی نیز در دزفول آغاز به کار کرده بود.

اخبار مرتبط