پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

آستانه مقدس سبزقبا باید به یک قطب فرهنگی تبدیل شود

 حسین حاجی طالب مدیر جدید آستانه متبرکه سبزقبا(ع) در خصوص برنامه های عمرانی آتی این مکان مقدس نیز گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، یکی از طرح های اصلی، کاشی کاری و نماکاری است که این کار حدوداً دو الی سه میلیارد تومان هزینه دارد که یاری خیرین را می طلبد.

وی گفت: برنامه  های بعدی که در دستور کار ما قرار داد، سنگ کاری حیاط و تعمیر و تجهیز سیستم گرمایشی و سرمایشی است

مدیر جدید حرم حضرت سبزقبا(ع) اهداف آینده خود را ارتقاء مباحث فرهنگی حرم عنوان کرده و تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند بقاع باید به قطب فرهنگی کشور مبدل شوند و ما هم در همین راستا قدم برداشته ایم و اهداف آینده خودرا ارتقاء مباحث فرهنگی می دانیم.

حاجی طالب در ادامه افزود: برای شناساندن سبز قبا  به کل کشور اقداماتی صورت گرفته از جمله ایجاد وبلاگی برای حرم که زندگی نامه و کرامات آقا سبزقبا(ع) در آن ذکر شده و با مسئولین حرمهای  امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و شاه چراغ(ع) هم برای استفاده از نظراتشان در ارتباط می باشیم و هیئت هایی تشکیل داده که به این حرم ها رفته و از تجربیات آنها استفاده کنند.

وی درباره طرح توسعه حرم اظهار داشت که دراواخر سال گذشته هفت پلاک منزل مسکونی واقع درضلع جنوبی آستانه خریداری شده که به صحن حرم اضافه خواهد گردید.

11111111111111111111111111111111234567890

دزفول امروز

اخبار مرتبط