پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

آغاز اکران دانشگاهی انیمیشن «داستان سامرا»

به گزارش فرهنگ نیوز به نقل از تسنیم، موسسه جبرائیل فیلم پس از هتک حرمت به حضرت حجربن عدی صحابه پیامبر اسلام (ص) قصد دارد تا فیلم سینمایی «داستان سامرا» را اکران کند. سید علیرضا فخارزاده مدیر پخش مؤسسه جبرائیل فیلم در این باره گفت: افرادی که با تفکر ضدیت با اسلام ناب محمدی در چند سال گذشته حرمین عسگریین در سامرا را تخریب نمودند این بار مزار صحابی بزرگوار رسول اکرم(ص) و امیرالمومنین (ع) را هتک حرمت کردند.
او ادامه داد: این تحرکات مضمون موجب آزردگی قلوب پاک شیعیان و تمام آزادی‌خواهان عالم گردید و همانگونه که در چند روز اخیر مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و آحاد مختلف جامعه این جنایت را محکوم نمودند موسسه جبرائیل فیلم در سنگر سینمای ارزشی انیمیشن سینمایی «داستان سامرا» را اکران می‌کند.
این پویانمایی توسط هنرمندانی از دانشگاه امام صادق (ع) تهیه شده و قرار است تا در مرحله اولیه به صورت فراگیر در دانشگا‌های کشور اکران شود. در جریان داستان این انیمیشن نقش جریان وهابیت در تخریب قبور ائمه اطهار(ع) مورد بررسی قرار می‌گیرد.
فیلم «شکارچی شنبه» که به جهت محتوای خود با مقابله جدی جریانات صهیونیستی در سرتاسر جهان مواجه شده بود از فیلم‌هایی بود که پیش از این پخش آن بر عهده مؤسسه جبرائیل فیلم بوده است. این فیلم با استقبال خوب مخاطبان ایرانی خصوصاً دانشگاهیان کشور مواجه شده بود.

اخبار مرتبط