پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

آیا همسر محترم سید حسن خمینی به دزفول می آید!؟

شنیده ها حاکی ازآن است که در دانشگاه آزاد دزفول به مناسبت دوازده اردیبهشت وروز معلم جشنی برگزار خواهد شد اما نکته قابل توجه آنست که میهمانان جالبی برای این جشن در نظر گرفته شده است  که قرار است از آن ها تجلیل به عمل آید که اگر این خبر درست باشد جای بسی تامل دارد. ظاهرا یکی از این میهمانان جناب آقای غلامعلی رجایی است ایشان  مدتی است هم کار ها و هم سخنان عجیب و غریبش در سایت ها و مجالس سخنرانی اش نام او را  پس از مدتی بر سر زبان ها آورده و ظاهرا خودش هم از اینکه اینگونه باشد خوشش می آید. در هر صورت او که از هاشمی چی های کهنه کار محسوب می شود به راحتی می تواند در دانشگاه آزاد برخی ناممکن ها را ممکن کند و کفه ترازو را به سوی خاندان هاشمی بچرخاند در مورد این شخص سخن دراز است و مجال کوتاه!حال برای چه از این فرد می خواهد تجلیل به عمل آید خدا می داند! اما بشنوید از مهمان دوم که همانا آقای احمد آوایی است که او هم پس از رد صلاحیت شدن توسط شورای نگهبان به دلیل عدم التزام عملی به ولایت فقیه هر چه سعی کرد نتوانست شورای نگهبان را راضی کند و شاید برای خالی کردن بغضش از آقای پاپی زاده حمایت کرد تا ایشان نماینده دزفول شود و حال که دولت عوض شده و ایشان هم در دولت منصب پیدا کرده اند ظاهرا دستشان به جاهایی هم برای انجام برخی امور می رسد در هر صورت مهمان دوم هم جناب آقای آوایی نماینده سابق دزفول است البته کار هایی که آوایی در این چند سال انجام داده واقعا جای تجلیل و تشکر وقدردانی دارد!!!

اما شاید مهمان سوم که احتمال حضورش در این مراسم می رود برای شما جذاب تر باشد ایشان کسی نیست جز خانم ندا بجنوردی همسر مکرمه سید حسن خمینی و فرزند محترم سید محمد موسوی بجنوردی که اگر حاج آقای موسوی بجنوردی را نمی شناسید خواهش می کنم در این رابطه چند دقیقه ای تحقیق بفرمایید!!!

حال نکته جالب این جاست که این ترکیب از مهمان ها واقعا به چه قصدی و چرا آن هم در روز معلم روز شهادت استاد بزرگ مطهری به دزفول دعوت می شوند!!!

ما که امیدواریم نیت خیر باشد و این امر در ادامه دعوت از فعالین فتنه به دزفول نباشد!!! که نیست در هر صورت همه ما برای رئیس جدید دانشگاه آزاد آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم ایشان حواسشان به این موارد باشد و بدانند که مردم ما کاملا حواسشان جمع است و حوادث و رخداد ها را در سطح شهرستان رصد می کنند. ان شا الله

دز مهرابخوب در این عکس هم سید حسن خمینی هست هم حاج آقای بجنوردی همچنین جناب حاج آقای هاشمی

اخبار مرتبط