پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

آیت الله جزایری در دزفول: سربازان امام زمان(عج) در حوزه های علمیه تربیت می شوند

آیت الله ˈسید محمد علی موسوی جزایریˈ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در آیین افتتاح ساختمان مدرسه علمیه الزهرا(س) دزفول افزود: امروز وظیفه مبلغان و حوزویان در جامعه به دلیل تهاجمات گسترده فرهنگی سنگین تر است.
وی تاسیس حوزه علمیه را از نعمت های الهی خواند و گفت: عالمان وسیله ای برای طرد شیاطین و راهزنانی هستند که دین مردم را می دزدند.
آیت الله موسوی جزایری حوزه های علمیه را اردوگاههای حضرت بقیه الله خواند و اظهار داشت: سربازان امام زمان (عج) در حوزه های علمیه تربیت می شوند.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: سایت های اینترنتی، فضای سایبری و شبکه های ماهواره ای که شبانه روز چندین هزار برنامه فاسد و گمراه کننده پخش می کنند از جمله ابزار تهاجم فرهنگی دشمن اند که افکار، اعتقادات و آداب مردم را بمباران می کنند.
وی تاسیس حوزه های علمیه در جهان اسلام، آمریکا، آفریقا و کشورهای خاورمیانه را نشانه گرایش به تشیع و مکتب انسان ساز حضرت محمد (ص) دانست.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان همچنین با بیان اینکه اقدامات دولت عربستان عاقلانه نیست، اظهار داشت: عربستان به عنوان مرکز وهابیت به صورت انتحاری عمل می کند و دست به کارهایی می زند که به زودی به نتیجه بد خواهد رسید.
آیت الله موسوی جزایری گفت: عربستان به صورت علنی همپیمان اسرائیل جنایتکار شده، مزدوری خود به آمریکا را علنی کرده و حیا و حجاب را کنار گذاشته است.
وی با اشاره به رشادت های مردم دزفول در زمان جنگ تحمیلی گفت: شهرستان دارالمومنین دزفول مانند زمان جنگ امروز نیز قهرمانانه در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ایستاده است.

80986275-5405931

ایرنا

اخبار مرتبط