پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

اجرای رزمایش طرح تذکر لسانی در دزفول

siVoBq_450

علی موید پور : ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دزفول با آموزش بسیجیان مومن و ولایی، رزمایش طرح تذکر لسانی را از ساعت هفت بعد از ظهر دوم مردادماه اجرا می کند.
وی هدف از اجرای این رزمایش را احیای امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: این رزمایش مصوبه هفته گذشته ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان می باشد.

مسوول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج دزفول در خصوص چگونگی اجرای این رزمایش گفت: خواهران محجبه بسیجی در مراکز پر تردد شهر دزفول مستقر شده و خواهران بد حجاب را با اهدای گل و بن خرید محصولات فرهنگی حجاب امر به معروف و نهی از منکر می کنند.

وی از شهروندان متدین دزفول دعوت کرد که در رزمایش طرح تذکر لسانی و اجرای هر چه بهتر فریضه امر به معروف و نهی از منکر با نیروهای بسیجی همکاری کنند.

فریضه امر به معروف ونهی از منکر در فرهنگ انسان ساز اسلام جایگاه والایی دارد بگونه ای که این امر به تنهایی در مقابل کارهای نیک وجهاد در راه خدا مثل دریا در مقابل قطره می باشد.

امر به معروف و نهی از منکر بی شک از عوامل موثر در سلامت و سعادت جامعه است و بی تفاوتی و بی مسوولیتی در قبال این فریضه الهی آسیب های بزرگی در پی داشته و جامعه اسلامی را تهدید می کند.

لازمه اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر ، شناخت مراحل و روش های اجرای آن می باشد چراکه حرکت بدون شناخت در هر موضوعی راه رفتن در تاریکی است.

این فریضه باید با مهربانی ، اعطای شخصیت ، جلب اعتماد ، درنظر گرفتن وضعیت روحی و روانی گناهکار ، رعایت ادب درگفتار و محترم شمردن عقاید افراد اجرا شود تا بتوان به نتیجه دلخواه دست یافت

ایرنا

اخبار مرتبط