پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

برگزاری جشن جدیدالورودهای دانشگاه آزاد اسلامی دزفول+حواشی

در این مراسم که امروز سه شنبه، ۱۵ مهرماه در سالن شیخ انصاری این دانشگاه برگزار شد گروه موسیقی دعوت شده به مراسم اقدام به اجرای موسیقی غیر مجاز و مربوط به قبل از انقلاب نمود.

بنابر اظهارات برخی دانشجویان، بر اساس ابلاغ دکتر سید طه هاشمی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اجرای موسیقی زنده می بایست بخشی از مراسم جشن دانشجویان جدیدالورود باشد اما نکته اینجاست که چرا مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول از قبل هماهنگی و نظارت های لازم را بر محتوای قطعات اجرایی این گروه نداشته اند.

از طرفی با توجه به اینکه فردا ۱۶ مهرماه نیز جشن دانشجویان جدیدالورود ویژه خواهران در این دانشگاه برگزار می گردد امیدواریم شاهد تکرار چنین موسیقی هایی در این دانشگاه نباشیم

(منبع : موج چهارم)

به گزارش دزمهراب به نقل از خبرگزاری دانشگاه آزاداسلامی واحد دزفول  در پانزدهمین روز از ماه مهرجلسه توجیهی ورودی های جدید( ویژه برادران) واحد دزفول، در سالن اجتماعات شیخ مرتضی انصاری برگزار شد.

جلسه توجیهی ورودی های جدید هرساله با شور و نشاط خاصی برگزار می شود، چرا که فرزندان و آینده سازان این مرز و بوم در آغاز یک فصل جدید از کتاب زندگی خود قرار دارند و در این جلسه با استفاده از حضور ریاست و معاونین محل تحصیل خود، نقشه راه آینده شان را با اطمینان بیشتری ترسیم می کنند.

جلسه توجیهی برادران ورودی جدید در پانزدهمین روز از ماه مهر با شور و نشاط شروع یک سال تحصیلی برگزار شد و فردا 16 مهرماه نیز جلسه ویژه خواهران برگزار می شود.

در حاشیه این جلسه دکتر ناصر سراج خرمی رئیس واحد دزفول گفت: از این همه نشاط و انرژی جوانان مشتاق تحصیل نیرو می گیرم و با تمام توان خود در راه خدمت به آینده سازان ایران اسلامی گام بر می دارم.

رئیس واحد دزفول افزود: برگزاری جلساتی با این حجم که چندین سخنران داشته باشد برای دانشجویان خسته کننده است، به همین دلیل از پخش کلیپ، نمایش طنز و موسیقی سنتی نیز بهره گرفتیم که خدا را شکر با استقبال دانشجویان مواجه شد.

در ادامه دکتر سراج خرمی با ابراز ناراحتی از اجرای یکی از قطعات نواخته شده توسط گروه موسیقی گفت: بر اساس هماهنگی صورت گرفته با این گروه، اجرای موسیقی بدون کلام و فاخر باید نواخته می شد که همین اتفاق افتاد و گروه با نواختن قطعات سنتی بدون کلام زیبایی کار خود را آغاز کردند، ولی متاسفانه حین اجرا گروه اقدام به نواختن قطعه موسیقی بدون کلامی نمود که در شأن دانشگاه نبود و بلافاصله پس از اجرا تذکر لازم  در این خصوص داده شد و تأکید شد که از این پس از موسیقی سنتی و فاخر بهره گرفته شود.

شایان ذکر است در این جلسه دانشجویان از نزدیک با رئیس و معاونین واحد دزفول آشنا شدند.

همچنین آشنایی دانشجویان با قوانین دانشجویی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی از جمله اهداف برگزاری جلسات تو جیهی می باشد

لازم به ذکر است با توجه با شناختی که از دکتر سراج خرمی وجود دارد ان شاالله دیگر شاهد چنین مراسماتی نخواهیم بود.

اخبار مرتبط