پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

اخبار کوتاه از دزفول

*اخباری از گوشه و کنار شهر و نکاتی برای اطلاع مردم و رسیدگی مسئولان: ۱- اداره اماکن باید بر وضعیت پوشش برخی از فروشندگان زن در مغازه ها که این روزها در حال افزایش است بیشتر نظارت نماید؛ در یکی از مکانهای تفریحی در تفرجگاه علی کله برخی متصدیان زن شاغل در این مکان از پوشش بسیار نامناسبی برخوردار هستند. لطفا مسئولان نظارت بیشتری بر این مکانها داشته باشند.شورای فرهنگ عمومی مستحضر باشند که روند رو به رشد بدحجابی دزدر دزفول نگران کننده است.

۲- روز یکشنبه سوم فروردین نشستی همراه با صرف صبحانه در مصلی امام علی دزفول با حضور جمع کثیری تحت عنوان “رهروان ولایت” برگزار شد. این نشست یک حاشیه جالب داشت و آن اینکه در جایگاه سخنران این مراسم جمله ای از سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب نصب شده بود مبنی بر اینکه “جوانان مومن و انقلابی کارهای فرهنگی خود جوش خود را ادامه دهند ” اما در این نشست از گروههای فرهنگی و مذهبی که بصورت خودجوش فعالیتهای بسیار چشم گیر فرهنگی در سطح شهر انجام می دهند خبری نبود همچون : موسسه مهراب ، یا ستاد فاطمیه یا بچه های فعال مساجد و…  و نکته دیگر اینکه چهره های جوانان نیز کمتر در این نشست به چشم می خورد، البته شاید دعوت شده بودند اما این جلسات را بدلیل …اما از اینها هم جالب تر اینکه در این نشست شخصی حضور داشت که از طرفداران جدی سران فتنه و بارها در نوشته های خود در وبلاگ شخصی اش به شورای نگهبان و برخی از نهادها انقلابی حمله نموده و در تجلیل از سران فتنه در این سالها چیزی کم نگذاشته است !!! این اتفاقات را فقط در دزفول می توانی مشاهده کنی . امید حرکت از این نشستها ؟!!!

۳- شهرداری دزفول در اواخر سال گذشته اقدام به جمع آوری تابلوهای پزشکان و برخی از مغازه ها بدلیل نامناسب بودند و برای زیباسازی نمای شهر نمود ، اما شهرداری بهتر است نظری نیز بر تابلوها و بیلبوردهای فراوان و در اشکال مختلف در سطح شهر نماید. همچنین آقای شهردار فراموش نکند وعده ای که در خصوص آسفالت خیابانها داده بود؛ واقعا عبور از برخی خیابانها دشوار است.

۴- تذکر رهبری عزیز در خصوص نگرانی فرهنگی مربوط به همه دستگاههای فرهنگی است ، دستگاههای فرهنگی دزفول از جمله سازمان تبلیغات و ارشاد برای فضاسازی شهر برای ایام فاطمیه چه کردند؟! در شهر خبری از این دو دستگاه فرهنگی نیست! همچنین در بحث عفاف و حجاب چه کرده اند

پلاک pelaknews

اخبار مرتبط