پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

اعلام برنامه های هفته بسیج توسط سرهنگ محتشمی راد

سرهنگ پاسدار ˈ عبدالامیر محتشمی رادˈ  از نیروی مقاومت بسیج به عنوان ظرفیتی ارزشمند و اثر گذار در تمام عرصه ها نام برد و گفت: علاوه بر دوران دفاع مقدس ، بسیج در سایر عرصه ها نیز حضوری فعال و اثر گذار دارد.

وی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت های نیروی مقاومت بسیج افزود: حضور بسیج در بسیاری از عرصه ها موجب رشد ، شکوفایی و اقتدار نظام اسلامی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول در تشریح برنامه های هفته بسیج در این شهرستان گفت: در نخستین روز از آغاز هفته بسیج مصادف با سی ام آبان ماه ، بسیجیان با حضور بر مزار شهدا ضمن غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا با آرمان های انقلاب تجدید بیعت می کنند.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده معظم شهدا ، برگزاری یادواره شهدای کارمند ، یادواره شهدای بخش سردشت و یادواره شهدای بخش شهیون دزفول همچنین همایش سران و معتمدین عشایر از جمله برنامه های هفته بسیج در دزفول می باشد.

سرهنگ پاسدار محتشمی راد ، برگزاری جشنواره مخترعین بسیجی و نیز اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم ، ارائه خدمات درمانی رایگان در شهر دزفول و اجرای نمایش توسط بسیج هنرمندان از دیگر برنامه های هفته بسیج در دزفول برشمرد.

وی گفت: در هفته بسیج دو سالن ورزشی در سید نور و صفی آباد به بهره برداری می رسد.

در پنجم آذرماه سال 1358 نیروی مقاومت بسیج به فرمان رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) شکل گرفت.

هفته بسیج از روز پنجشنبه سی ام آبان ماه آغاز و تا پنجم آذرماه ادامه دارد.

80905969-5200321

ایرنا

اخبار مرتبط