پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

افتتاح دو پروژه آموزشی با حضور مسئولین استانی در دزفول+تصاویر

به گزارش دزمهراب صبح امروز سه شنبه به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور معاون عمرانی استانداری خوزستان و مسئولین شهری، دو مدرسه که با مشارکت خیرین ساخته شده بود مورد افتتاح قرار گرفت.

اولین پروژه آموزشی، مدرسه راهنمایی ۶ کلاسه ملک آسا(شهلا شهروزیان) که در کوی آزادگان دزفول و از زیربنای هزار و ۱۵۰ متر مربع و مساحت ساختمان آموزشی  ۹۹۰ متر برخوردار است، افتتاح شد.

این مدرسه 900 میلیون تومان هزینه ساخت داشته است که یکصد میلیون تومان از آن توسط خیرین و ۸۰۰ میلیون تومان آن از اعتبارات دولتی پرداخت شده است.

دومین پروژه آموزشی نیز دبیرستان دوره اول شهید “سعید زربخش” بود که به یاد پدر خیر و نیکوکار این شهید  یعنی نصرالله زربخش و با همکاری خانواده این شهید بزگوار ساخته شد.

ضمن اینکه این دبیرستان نیز ۶ کلاسه و با زیربنای هزار و ۱۰۰ متر و مساحت آموزشی ۷۸۰ متر می باشد، همچنین ۲۵۰ میلیون تومان از هزینه ساخت این دبیرستان توسط خانواده زربخش و مابقی ازاعتبارات ملی هزینه شده است.

معاون عمرانی استانداری در آئین افتتاح این فضاهای آموزشی  ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: حضور ما در شهرستان ها رساندن پیام تقدیر و تشکر بنده و نیز استاندار خوزستان برای افرادی است که در انجام پروژه های عمرانی زحمات فروانی می کشند.

دکتر احمد سیاحی با اشاره به اینکه دزفول پایتخت مقاومت ایران است، افزود: شهرستان دزفول شایسته برخورداری از تمام خدمات بهینه و مطلوب میباشد تا مردم این شهر در رفاه معیشتی باشند و اکنون نیز با عنایت دولت تدبیر و امید و مسئولین شهرستان شاهد افتتاح پروژه های زیادی درسطح دزفول هستیم.

وی خاطر نشان کرد: این وظیفه تمام مسئولان دزفول است تا در جهت حل مشکلات اساسی این شهرستان گام بردارند، حتی اگر یک گام باشد و مطمئناً این حرکات جزء باقیات الصالحات میباشد.

معاون عمرانی استانداری خوزستان تصریح کرد: ایجاد کارخانه، شرکت و فعالیت های اقتصادی در زمینه کشاورزی باعث اشتغال می شود ولی ایجاد یک فضاهای آموزشی جزء وظیفه و رسالت ماست، این توجه خیرین برای ایجاد فضای آموزشی مناسب بسیار ارزشمند میباشد.

سیاحی در پایان سخنان خود گفت: دعا میکنیم که بتوانیم در تربیت نسل آینده کوشا باشیم چرا که این ها هستند که آینده  کشورمان را که سرآمد کشورهای اسلامی است خواهند ساخت.

 **تصاویر دبیرستان ملک آسا(شهلا شهروزیان)

IMG_5712IMG_5706IMG_5679IMG_5692IMG_5698

**تصاویر دبیرستان دوره اول شهید “سعید زربخش”

IMG_5718IMG_5746IMG_5783IMG_5752IMG_5794IMG_5809

اخبار مرتبط