پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

اقبال مردم دزفول برای دریافت واکسن کرونا روند صعودی دارد

به گزارش دزمهراب، آمار صعودی ابتلا به ویروس کرونا و قرمز شدن شهرستان دزفول، مردم دزفول را بر آن داشته است برای دریافت واکسن کرونا نیز اقبال بیشتری نشان دهند.

علی فرهمندپور فرماندار ویژه شهرستان دزفول با بیان اینکه مراکز تزریق واکسن با ظرفیت‌های بیشتری افزایش یافته و طی چند روز آینده به مراکز افزوده می شود، دراین باره اظهارداشت: فردا سه شنبه تمامی پایگاه‌های تزریق هر دو دُز واکسن در شهرستان دزفول تعطیل است و از روز چهارشنبه سوم شهریور ماه با رسیدن سهمیه فعالیت خود را آغاز می کنند.

وی در ادامه افزود: از مردم تقاضاداشته از مراجعه بدون ثبت نام قبلی در سامانه دریافت واکسن، خودداری کنند چراکه در ستاد مقابله با کرونا مصوب شده به هیچ عنوان افرادی که در سامانه نام نویسی نکرده‌اند واکسن کرونا دریافت نکنند.

فرماندار دزفول به آمار ترزیق واکسن در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در هفته گذشته دزفول از نظر تزریق واکسن با تزریق هفت هزار و ۲۰۰ واکسن در یک روز در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت.

وی بیان کرد:همچنین تاکنون در شهرستان دزفول ۴۳ درصد جامعه هدف دز اول و ۳۰ درصد دز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

فرهمندپور با بیان اینکه بعد از اهواز و آبادان بیشترین جامعه هدف واکسیناسیون در استان متعلق به شهرستان دزفول است، گفت: خوشبختانه استقبال از واکسیناسیون در شهرستان دزفول خوب بوده و طبق گزارشات مرگ ناشی از کرونا در سنین بالا و افراد دارای بیماری زمینه‌ای که کاملا واکسینه شدند در دزفول بسیار کاهش یافته است.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان گفت: همکاری هیئات مذهبی شهرستان، مردم و نیروی انتظامی در اجرای برنامه‌های دهه اول محرم جای تقدیر دارد همچنین از مردم و خیرینی که نذورات خود را با اهدا سرنگ، سرم، مواد ضدعفونی کننده و دیگر اقلام ضروری ادا کردند قدردانی می‌نماییم.

وی افزود: در این مدت یک خیر با اهدا ۵۰ هزار سرنگ و خیری دیگر با اهدا چند کپسول اکسیژن به حوزه درمانی شهرستان کمک به سزایی نمودند.

اخبار مرتبط