پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

امام جمعه دزفول:برخی ها با بی حیایی وضع اسفباری در دزفول بوجود آورده اند

از جمله موارد مهمی که امام جمعه دزفول به آنها اشاره کرد/وضعیت اسفبار حیا و حجاب، تقدیر از پاپی زاده، مشکلات مسکن مهر و دشمنی آمریکا بود565565656565

حجت الاسلام قاضی دزفولی گفت: وضعیت حجاب و عفاف مناسب شهر دارالمؤمنین دزفول نیست و برخی ها با بی حیایی وضع اسف باری در جامعه بوجود آورده اند که تحمل آن سخت است.

 نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان دزفول که با حضور نیروهای مسلح مستقر در این شهرستان و مردم ولایتمدار دزفول برگزار گردید، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین “سید محمدعلی قاضیدزفولی ” امام جمعه دزفول ضمن تبریک روز ارتش به همه دلاورمردان ارتشی تصریح کرد: ۲۹ فروردین روز تجلیل از دلاورمردی و ایثارگری سربازان ، سرداران ، امیران و فرماندهان ارتش است و ارتش سرافراز جمهوری اسلامی اساس و رکن استقلال کشور است که به مبانی اخلاق و دین دست یافته است که مهمترین رکن نظم و نظام در ارتش به شمار می رود.

امام جمعه دزفول، در بخش دیگری از سخانان خود، آمریکا را دشمن شماره یک ایران اسلامی دانست و در ادامه افزود: آمریکا با مبانی اسلامی ما مشکل دارد و طرح موضوعات هسته ای و حقوق بشر بهانه است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به صادر نشدن روادید برای نماینده ایران در سازمان ملل به اتهام شرکت در فتح لانه جاسوسی اظهار کرد: آیا مقامات آمریکایی از سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران که طی آن صدها زن و بچه بی گناه کشته شدند عذر خواهی کرد؟ نه فقط عذر خواهی نکرد بلکه به فرمانده آن ناو مدال هم دادند.

ایشان  با اشاره به دهها جنایت آمریکا علیه ایران اسلامی خاطر نشان نمود: آیا آمریکا از حمایت همه جانبه شان از صدام برای کشتار ملت ایران عذر خواهی کرد؟  دولت امریکا در این ۳۵ سال به ملت شریف ایران ظلم کردند و جنایت ها انجام دادند.

خطیب نماز جمعه دزفول، اجرای هدفمندی یایرانه ها را مورد اشاره قرار داده و افزود: از دولت محترم می خواهیم که همزمان با اجرای هدفمندی یارانه ها به اقشار آسیب پذیر جامعه توجه شود و نسبت به کنترل گرانی و مهار تورم اهتمام بخشد.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی امام جمعه محترم دزفول برخورد با مفسدین و سوء استفاده کنندگان اقتصادی را خواستار شده و تأکید کرد: دولت با برنامه ریزی مناسب بتواند محورهای اقتصاد مقاومتی را اجرایی و مشکل اقتصادی مردم را در این سال اقتصادی برطرف کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول در ادامه به برخی تذکرات محلی پرداخته و ضمن انتقاد شدید علیه وضعیت حجاب اظهار کرد: وضعیت حجاب و عفاف مناسب شهر دارالمؤمنین دزفول نیست و برخی ها با بی حیایی وضع اسف باری در جامعه  بوجود آورده اند که تحمل آن سخت است.

امام جمعه دزفول همچنین ادامه داد: از همه زنان و مردان می خواهم نسبت به این امر بی تفاوت نباشندو نسبت به وضع موجود اعتراض کنند.

حجت الاسلام قاضی با بیان اینکه نسبت به مسله حجاب در شهر خون دل می خوریم گفت: نباید به عده ای معدود اجازه داد تا بتوانند فضای جامعه را از نظر اخلاقی ناامن کنند.

وی خواستار اقدام توسط مسئولین ذی ربط، ستاد احیا امر به معروف، نیروی انتظامی، کسبه، ائمه جماعات و همه مردان و زنان مؤمن خواست تا فریضه امر به معروف در جامعه احیا تا شاهده گسترش بی عفتی در جامعه نباشیم.

امام جمعه دزفول، به مشکلات مسکن مهر در دزفول نیز اشاره و اظهار کرد: فرماندار محترم نسبت به حل مشکل مسکن مهر اهتمام ویژه داشته باشند تا همه کسانی که تمام سرمایه خود را داده اند صاحب سرپناهی شوند.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی  همچنین با اشاره به نطق میان دستور مهندس پاپی نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی در دفاع از حقوق مردم دزفول تقدیر کرد.

دزفول امروز

اخبار مرتبط