پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

امام جمعه دزفول:تصمیم شورا در مورد انتخاب شهردار وسرپرست اندکی باعجله وشتاب بوده است

در پی تشکیل اولین جلسه منتخبین چهارمین دوره شورای شهر دزفول در هفته جاری و تصمیم اکثریت آن شورا برای تعیین سرپرست جدید برای مدیریت شهری دزفول ، این اعلام نظر حاشیه ها و تنش shora00004هایی در سطح شورا و جو عمومی جامعه را موجب گردیده است . به همین مناسبت صبح روز گذشته اکثریت اعضا به دعوت نماینده ولی فقیه وامام جمعه محترم در محل دفتر ایشان برای تقویت وحدت و همدلی بیشتر و رفع سوءتفاهم های احتمالی حاضر گردیدند.

“حجت الاسلام والمسلیمن قاضی دزفولی” در ابتدای سخن ضمن تبریک مجدد به اعضای شورا ، جایگاه نهاد امامت جمعه دزفول را محلی مردمی و متعلق به آحاد جامعه و مسئولین خدمتگذار دانست . ایشان وظیفه اعضای شورای را به عنوان وکیل و نماینده منتخب مردم بسیار حساس و کلیدی دانسته و خطاب به حاضرین اظهار داشت : با توجه به اهمیت مقام شما و مشکلاتی پیش روی شهرستان برای آبادانی و پیشرفت به ویژه برخی موانع محلی و منطقه ای ، اینجانب همه عزیزان را توصیه به احترام به یکدیگر ، تمکین به خرد جمعی و تصمیمات اتخاذ شده می نمایم چرا که به فرموده مولی متقیان علی(ع) قانون بد ، بهتر از بی قانونی است و اگر چنین رویه ای در شورا به عنوان مشی و سیره لحاظ نگردد ، انسجام ، قوت و اقتدار این شورای امید بخش خدشه پذیر خواهد بود .

“امام جمعه دزفول ” با تقدیر از زحمات کم نظیر “مهندس دوایی فر” در طول ۶ سال خدمت ایشان به مردم دزفول تصریح کرد : تلاش و سخت کوشی ایشان در تاریخ دزفول ثبت خواهد ماند و محبوبیت ایشان در قلب و سینه مردم دزفول بسیار ملموس و مثال زدنی است اگرچه ممکن است همچون هر مدیر اجرایی دیگر اشکالات و کاستی هایی نیز در عملکرد ایشان مشاهده شود .

“رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول ” با دعوت شورا به پرهیز از اختلاف و مسایل حاشیه ای ، کوتاه آمدن از مواضع در برخی اوقافت حتی اگر خود را محق بدانیم ، تمکین و تاسی همه اعضا از خرد جمعی و نتیجه رای گیری ، عدم ترک جلسات و استفاده از حق رای و توجه جدی به مصالح شهر و مردم در تصمیمات، از همه اعضا خواست با توجه به تقاضاهای مردمی در صورت امکان در رای خود مورد بررسی مجدد قرار داده و موضوع را شهردار و سرپرستی را دوباره به شور گذارند با هر نتیجه ای همه اعضا به تصمیم اتخاذه شده قویاً پایبند باشند .

ایشان اعلام نظر شورای منتخب را در جلسه نخست درخصوص انتخاب شهردار اندکی با عجله و شتاب عنوان کرده و اضافه نمود: این تصمیم فوری فرصت را از بنده برای ارائه ملاک و معیار در خطبه ها و حتی تبریک به شروع کار دوستان گرفت .

“امام جمعه دزفول” در ادامه به اعضا توصیه نمود که از ایجاد تضاد در ابتدای کار پرهیز نموده و برای حل مشکل مطالبی را طرح کنند که نتیجه بخش و برای گذر از این مقطع راه گشا باشد .

“ایشان در پایان تاکید کرد که برگزاری این جلسه به معنی دخالت در کار شورا و تغییر نظر دوستان نیست بلکه فقط یک خواهش به معنای بازنگری و انجام شور مجدد جهت احترام به افکار عمومی و رفع برخی سوء تفاهم ها است .

در این جلسه که با حضور اکثریت اعضای شورای تشکیل شده بود همه اعضا باتشکر از نصایح پدرانه امام جمعه محترم و ورود مصلحانه ایشان برای حل مشکل بر احترام متقابل و تمکین به خرد جمعی ، وحدت و همدلی بیشتر باهم در روند آینده کار شورا تاکید کردند

مجددز

اخبار مرتبط