پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

امام جمعه دزفول:در مذاکرات هسته ای مراقب باشیم جانمان را به نان نفروشیم

خطیب جمعه شهرستان دزفول، ظهر امروز در جمع نمازگزاران ولایتمدار و همیشه در صحنه این شهرستان به گرامیداشت یادوخاطره آیت الله مدرس (ره) و روز مجلس،ایشان را الگوی خاص وحقیقی برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی توصیف نموده و افزود :ایشان یک سیاستمدار فهیم و بصیربود که اوضاع سیاسی زمان را به خوبی می شناخت و باتکیه بر این شناخت تصمیم گرفته و حرکت می کرد . لذا اگر انسان برای خدا حرکت کند ،پرودگار رعب و وحشت او را در قلب دشمن خواهد انداخت .

“امام جمعه دزفول” باتشکر از دستگاه دیپلماسی کشور در مذاکرات اخیر ۱+۵ تصریح کرد: نباید نقاط قوت این توافق ، در نقدهای منتقدین گم شود چرا که با کارزار سختی در پی داریم و برای نتیجه گیری از این مذاکرات نیاز به صبر و حوصله است .

ایشان با تاکید بر نکته قوت این توافق یعنی آگاهی دنیا بر صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای ایران تصریح کرد :ما توانستیم در این مذاکرات ساختار تحریم ها را بشکنیم که این دستاورد  کمی نیست لکن آینده سخت و دشوار است و باید با تدبیر ،هوشیاری ،ایمان و استقامت راه طی شود .

“حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی” بااشاره به زحمات شبانه روزی،بی ادعا و بی ریای دانشمندان هسته ای تصریح کرد : مابرای رسیدن به این پیشرفت های هسته ای ،دانشمندانی چون “شهیددکترشهریاری” را از دست داده ایم لذا مواظب باشیم که جانمان را به نان نفروشیم . خداوند وعده پشتیبانی داده و ما ذره ای از حق خودمان کوتاه نمی آییم .

ایشان افزود :ما به دشمن بدبین بوده و اعتماد نداریم چرا که او جز زبان ایستادگی در برابر زیاده خواهی ،زبان دیگری نمی فهمد .نباید همه کارهای کشور به مسایل هسته ای گره بخورد و هرکشوری که به مردم خود تکیه کرده توانسته است به اهداف خود دست یابد.

“رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول” بامروری بر گزارش ۱۰۰روزه ریاست محترم جمهور و تشکر از زحمات ایشان و دولت یازدهم به چند توقع اشاره کرد .

اول : ازآنجایی که یکی از شعارهای اصلی دولت شعاراخلاق مداری بوده لذا اگر رعایت انصاف را بدهیم صرف ۳۵ دقیقه از ۱۱۰ دقیقه وقت گزارش به نقد دولت قبلی ،با این شعار فاصله دارد . چرا که علیرغم همه انتقادهایی که ما خودمان خصوصاً در سال آخر به دولت دهم داشتیم کارهای مثبتی چون “مسکن مهر – باهمه مشکلات آن- سهمیه بندی سوخت ،هدفمندی یارانه ها و … ” توسط دولت انجام گرفته است .

دوم :معطوف نمودن همه مشکلات کشور به خارج کار درستی نیست . مردم محکم و استوار پای نظام ایستاده اند پس باید باتکیه بر داخل مشکلات را برطرف کنند .

سوم : در بحث اقتصادی،توجه به رویکرد اقتصاد مقاومتی در سال حماسه اقتصادی جدی باشد

ایشان ، توجه دولت به دیدگاه ائمه جمعه و مراجع ،مغتنم شمردن فرصت ،برخی مسایل وتصمیمات وزارت ارشاد،عدم ارائه گزارش های ضدو نقیض را از جمله سایر نکاتی دانست که میبایست مورد توجه دولت محترم قرار گیرد .

“امام جمعه دزفول” در ادامه با اشاره ظرفیت های و پتانسیل های بالای کشاورزی دزفول ، توسعه و توجه بیشتر به صندوق کشاورزی دزفول،تاسیس تعاونی های کشاورزی و عدم واردات ذرت در آستانه برداشت این محصول از داخل را یادآور شده و تاکید کرد : کشاورزی از اولویت های اصلی دولت باشد تا کشاورزان از شیرینی دسترنج خود محروم نشوند.

“قاضی دزفولی ” با اعلام خبر دیدار روز چهارشنبه خود با مدیرکل صداوسیمای خوزستان در اهواز به همراه فرماندار وبرخی از مسئولین شهری گفت : در این دیدار ضمن تشکر از پوشش عزاداری روز هفتم محرم مردم دزفول توسط رسانه استانی و ملی از تثبیت این روز به عنوان روز عزاداری مردم دزفول ، تشکیل ستاد هفتم محرم و پخش سراسری آن در سال های آتی خبر داد

ایشان همچنین افزود : عزاداری مردم دزفول در شب اربعین نیز که با حضور مداحان کشور برگزار خواهد شد ،از طریق این رسانه استانی مورد پوشش قرار خواهد گرفت .

“امام جمعه دزفول” در پایان با اعلام گزارشی از روند ساخت یادمان شهدای دزفول در محل انفجار اتوبوس حامل ۳۰نفر از کادرگردان بلال دزفول در نزدیکی آبادان گفت : در بازدیدی که به همراهی مسئولین ارشد استانی از محل این یادمان داشتیم ،تصمیمات خوبی برای سرعت در پیشرفت کار اخذ شد لکن اتمام کار حمایت و کمک کلیه همشهریان را می طلبد . ایشان همچنین بااشاره به نبود یک یادمان از شهدای دزفول در مناطق عملیانی قبل از این یادمان اضافه کرد : باتلاش های انجام شده امیدواریم بتوانیم یک یادمان دیگر نیز در محل منطقه عملیاتی فتح المبین که با مدیریت لشکر ۷ولیعصر(عج) انجام شده تاسیس نماییم

n1fpmu11

مجددز

اخبار مرتبط