پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

امام جمعه دزفول در جمع نیروهای داوطلب اعزام به سوریه

به گزارش دزمهراب امام جمعه دزفول در دیدار با افراد داوطلب اعزام به سوریه ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حجیت معصومین(ع) بواسطه حجیت فاطمه(س) بر آنهاست و معصومین(ع) حجت خدا بر ما می باشند.

حجه الاسلام والمسلمین قاضی با بیان اینکه شخصیت حضرت زهرا(س) ناشناخته است و دشمنان اجازه درخشندگی به این نگین آفرینش نداده اند تصریح کرد:  آسانترین راه برای شناخت شخصیت حضرت  فاطمه زهرا(س)  فرموده بی بدیل نبی مکرم اسلام درباره ایشان است.

امام جمعه دزفول با تأکید بر سخن پیامبر اکرم(ص) که به حضرت فاطمه زهرا(س) “أم أبیها” می فرمود خاطر نشان کرد: شخصیت فاطمه(س) متفاوت از دیگر زنان اسلام بود و پیامبر(ص) به دلیل عظمت احترام به مادر، فاطمه(س) را چون مادر خود می دانست.

امام جمعه دزفول افزود: عصاره تمام هستی و خلقت، فاطمه زهرا(س) است و معرفت و مودت انسان نسبت به شخصیت حضرت فاطمه(س) معرفت دین را بدنبال دارد.

حجه الاسلام والمسلمین قاضی با بیان اینکه حضرت محمد(ص) آخرین پیامبر الهی است که بر گردن تمام مسلمانان حق دارد گفت: انسان با مودت فاطمه زهرا(س) در راستای ادای حق پیامبر اکرم(ص) گام برمی دارد.

امام جمعه دزفول فاطمه(س) را شاخص ایمان، اولین مدافع و شهید راه ولایت دانست و اظهار کرد: تمام احکام و واجبات دین وابسته به ولایت است و شاخص ارزیابی افراد با فاطمه(س) به میزان عشق ورزی و جانفشانی او نسبت به ولایت بستگی دارد.

حجه الاسلام والمسلمین قاضی همت و عزم داوطلبین اعزام به سوریه را ارج نهاد و تصریح کرد: اگر عمل انسان از روی اخلاص باشد در نامه عمل او ثبت خواهد شد.

مجد دز

اخبار مرتبط