پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

امام جمعه دزفول: دین اسلام مظهر انسانیت و کرامت بخشی به انسان و بشر است.

به گزارش دزمهراب  از مجد دز جشن حمایت به همت انجمن حمایت از زندانیان با حضور مسئولین و خیرین شهرستان دزفول در شب وفات حضرت خدیجه کبری(س) در تالار مهستان برگزار شد.

امام جمعه دزفول حضرت خدیجه کبری(س) را اولین و بزرگترین خیر اسلام معرفی کرد و گفت: این بانوی بزرگوار علاوه بر منزلتهای فراوان، تمام ثروت و اموال خود را در اختیار اسلام قرار داد.

امام جمعه دزفول تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان درهای آسمان باز شده و ارتباط آسمان و زمین برقرار می‌شود، فقرات دعای ماه رمضان با این نشست مطابقت دارد که برای تمام انسانها اعم از مسلمان و غیر مسلمان دعا می‌کند.

حجهالاسلام والمسلمین قاضی دین اسلام را مظهر انسانیت و کرامت بخشی به انسان و بشر دانست و افزود: توفیق الهی  است که انسان بتواند با مال و جان خود به دیگران کمک کرده و گره از کار درمانده باز نماید.

امام جمعه دزفول با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) گفت: دستها سه گونه هستند، درخواست کننده، انفاق کننده در راه خدا، کسانی که در حال توانایی از انفاق امساک می‌کنند و بهترین آنها دست انفاق کننده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول به توجه ائمه اطهار به خیرین اشاره کرد و افزود: بسیاری اوقات مراجعه نیازمند، رزقی از سوی خداوند است که اگر انسان سائل را رد کرد رزق الهی را رد کرده  است.

اخبار مرتبط