پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

اولین شعبه دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) در دزفول تأسیس می گردد

” آیت الله موسوی جزایری” در جمع خبرنگاران دزفول، تأسیس دانشگاه امیرالمؤمنین (ع) را مورد اشاره قرار داده و افزود: این دانشگاه به حسب ضرورت مقابله با تهاجم دشمن وهابی 1122334556تأسیس گردیده است.

مؤسس دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، به دارا بودن تمام استانداردهای بین المللی توسط این دانشگاه اشاره و تصریح کرد: دانشجویان این دانشگاه در مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا مشغول به تحصیل هستند.

وی به ویژگی های انحصاری این دانشگاه اشاره و تأکید کرد:این دانشگاه تنها دانشگاه دنیاست که به نام “امیرالمؤمنین(ع) میزن است و تنها دانشگاهی است که بصورت رسمی رشته “ولایت امیرالمؤمنین(ع)” در آن محوریت دارد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، به دارا بودن این دانشگاه در رشته های مختلف اشاره و خاطر نشان کرد: هفته گذشته در شورای عالی انقلاب فرهنگی از آنها درخواست مجوز تأسیس شعب در سراسر کشور و خارج از آن به این دانشگاه صادر شود که آن شورا، مجوز تأسیس شعب برای این دانشگاه را صادر کرد.

آیت الله موسوی جزایری به عدم ممانعت قانونی برای این دانشگاه در جهت احداث شعب در سراسر کشور افزود: اولین جایی که برای تأسیس شعب دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) پیش قدم شد، امام جمعه دزفول بود و بنده نیز قبول کرده و به ایشان قول دادم که اولین شعبه دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) را در دزفول تأسیس می کنیم.

دزفول امروز

اخبار مرتبط