پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

پیروزی بانوان فوتسالی دزفول برابر رشت

به گزارش دزمهراب در سیزدهمین دور رفت مسابقات لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاههای کشور در گروه c در بخش چابکسر شهرستان رودسر آغاز شد.
رییس اداره ورزش و جوانان چابکسر عصر روز چهارشنبه و در حاشیه افتتاحیه این رقابتها با اشاره به شرکت 5 تیم در این گروه از مسابقات گفت : این رقابتها از امروز به مدت 5 روز در این شهر برگزار و مسابقات بصورت دوره ای خواهد بود.
محمد کریمی تیمهای شرکت کننده در این مسابقات را آرمین چابکسر ،شهرداری رشت ،کوهدشت لرستان ،پیروزی کامیاران و شهرداری دزفول اعلام کرد و افزود : با پایان یافتن این رقابتها دو تیم برتر به مرحله نهایی راه می یابند.
وی اظهار کرد : در روز نخست این رقابتها که با انجام دو بازی پیگیری شد ابتدا تیم شهرداری دزفول با نتیجه 4 بر دو شهرداری رشت را شکست داد و در بازی دوم پیروزی کامیاران 7 بر دو کوهدشت لرستان را مغلوب کرد تا در روز نخست این رقابتها تیمهای برتر بر دیگر رقبای خود خط نشان بکشند .
مسابقات لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاههای کشور در چهار گروه پنج تیمی در چهار منطقه فسا فارس ،آمل مازندران ،قروه کردستان و چابکسر گیلان برگزار می شود که در گروه c این مسابقات در چابکسر گیلان انجام می شود.
رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور زیر نظر فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

ایرنا

اخبار مرتبط