پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

اگر من دزفولی بودم با این شهدای دزفول در دنیا کار کربلایی می کردم

یادواره فرزندان روح الله به همت هیئات لواء الحسین دزفول با روایتگری حاج حسین یکتا و با حضور مسئولین، خانواده ها و همرزمان شهدا و مردم شهید پرور دزفول در حسینیه شهید آباد12121212 این شهر برگزار گردید.

وی با بیان اینکه حاکمیت شهدا بر دلها شروع شده است تصریح کرد: شرکت در یادواره شهدا نه رزق است و نه قسمت بلکه فقط دعوت است، هیچ کس بدون دعوت در این مراسمات شرکت نمی کند. امروز کاروان راهیان نور از سراسر دنیا به مناطق عملیاتی می آیند که نشانده آغاز حاکمیت شهدا بر دلهاست.

این رزمنده وجانباز دفاع مقدس که قبل از آغاز مراسم از قطعه شهدای موشکی دزفول واقع در گلزار شهیدآباد دیدن کرده بود، بسیار تحت تأثیر قرار گرفته و به همین دلیل بخش زیادی از سخنان خود را به شهدای موشکی دزفول اختصاص داده و گفت: گلزار شهدا، دارالشفاست و من برای اولین بار است که از مزار شهدای موشکی دزفول دیدن می کنم و همچین قطعه ای را در هیچ جای جمهوری اسلامی ندیده ام و این نشان می دهد که مردم دزفول در زیر موشکباران ها زندگی کرده اند.

وی از کم کاری مسئولین در شناساندن شهدای دزفول و شهدای موشکی آن انتقاد کرده و گفت: باید تمام راهیان نور به زیارت مزار شهدای موشکی دزفول بیایند. اگر من دزفولی بودم با این شهدای دزفول در دنیا، کار کربلایی می کردم.

این روایتگر دوران دفاع مقدس شرایط فرهنگی کنونی را به جنگ تن به تن تشبیه کرده و گفت: جنگ وایبری، جی میلی، فیس بوکی شروع شده است، تک به تک بچه ها و جوانان ما را دارند می زنند. چه سلاحی به دست دارید؟ چه زرهی به تن دارید؟

حاج حسین یکتا روایتگر دفاع مقدس با طرح این پرسش که اگر عصر ما، عصر قبل از ظهور است آیا تقوای ما نیز تقوای قبل از ظهور است؟ اظهار کرد:فرزندان آسید علی آقا، نوه های آقا روح الله تیپ لباسهایتان را تقوا بزنید، سپر تقوا اگر به دست نداشته باشیم در این جنگ فرهنگی همه ما را قتل عام می کنند.

در ادامه این مراسم با اهداء لوحی به برخی از خانواده شهدا از آنها تجلیل شد

دزفول امروز.

اخبار مرتبط