پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

بازدید هنرمندان و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد دزفول از دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب اهواز+تصاویر

به گزارش دزمهراب به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی در سطح شهرستان دزفول، اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول امروز دوشنبه کاروانی را از درب این اداره به منظور بازدید از دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خوزستان عازم اهواز کرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول در این رابطه در گفتگو با خبرنگار دزمهراب گفت: امروز دوشنبه کاروان هنرمندان و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان دزفول جهت بازدید و خرید کتاب به دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب اهواز اعزام شدند.

نادر سعادتی فرد افزود: در این کاروان اهالی انجمن های شعر، داستان، هنرهای تجسمی، نمایش و موسیقی و نیز و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد به همراه خبرنگاران و کارکنان این اداره حضور داشتند.

لازم به ذکر است دهمین نمایشگاه کتاب خوزستان با حضور ۴۴٨ ناشر داخلی و خارجی در اوایل بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اهواز دایر شده است.

این نمایشگاه که سیصدمین نمایشگاه کتاب استانی به شمار می‌رود با ۵۶ هزار عنوان کتاب و با تخفیف ٣٠ درصدی تا ششم بهمن برای بازدید علاقه‌مندان در شهر اهواز که امسال به عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب شده، دایر است.

IMG_3861 IMG_3867 IMG_3875 IMG_3882 IMG_3886IMG_3894IMG_3897IMG_3891IMG_3896IMG_3899

اخبار مرتبط