پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

با پیگیری نماینده مردم دزفول در مجلس ، مجوز احداث سایت نمایشگاه در دزفول اخذ شد

رییس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان دزفول گفت:با پیگیری نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و هماهنگی مسوولان شهری، استانی و کشوری خوشبختانه مجوز احداث سایت نمایشگاه در شهرستان دزفول اخذ شد.

به گزارش  دز مهراب به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم دزفولˈ نصرالله جایمندˈ در گفت وگو با خبرنگارما با بیان اینکه شهرستان دزفول توانمندی فراوانی در زمینه کشاورزی،صنعت و صنفی داشته و به عنوان قطب کشاورزی،صنعتی و صنفی شمال خوزستان مطرح است افزود:به دلیل نبود محلی برای برپایی نمایشگاه و ارائه محصولات، توانمندی های این شهرستان به خوبی معرفی و ارائه نمی شود.

رییس اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان دزفول گفت:با توجه به نیاز شهرستان دزفول به تشکلات صنفی وصنعتی با همکاری وحمایت نماینده مردم دزفول در مجلس اتاق فکری با حضور 10 نفر در محل دفتر نماینده تشکیل شد.

جایمند افزود:در این اتاق فکر مسایل ومشکلات ،پیشنهادات و طرح های آینده صنعت ،معدن وتجارت در جهت توسعه صنوف بررسی می شود .

وی اظهار داشت:جلسات اتاق فکر صنعت ،معدن وتجارت شهرستان دزفول دوشنبه هر هفته در دفتر نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود و مشکلات سطح شهر در خصوص مالیات،بیمه و دیگر مشکلات جمع آوری و در کمیته صنوف مطرح می شود .

جایمند گفت:در صورت نیاز از مراجع ذی صلاح شهرستان و استان نیز دعوت به عمل می آید در این جلسات حضور یابند تا در جهت حل مشکلات موجود و ارائه راه حل اقدام شود.

رییس اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان دزفول با اشاره به افزایش قیمت اقلام اساسی گفت:قیمت اقلام اساسی به صورت روزانه لیست و بایگانی می شود و با روزهای قبل مقایسه می شود که در مقایسه های صورت گرفته در طول یکماه گذشته علاوه بر تثبیت قیمت ها در برخی اقلام نیز با کاهش قیمت مواجه بودیم و روند کاهشی در قیمت ها مشاهده شده است.

وی با اشاره به برنامه های اداره صنعت ،معدن وتجارت شهرستان دزفول در روزهای پایانی سال گفت:برای پایان سال نیز به منظور کنترل قیمت بازار نمایشگاه فروش اقلام مورد نیاز شهروندان را برپا خواهیم کرد تا جوابگوی نیاز شهروندان باشیم.

جایمند اظهار داشت:از نیمه اسفندماه تا نیمه فروردین سال آینده نیز طرح نظارت بر بازار اجرا خواهد شد و نیروهای اداره صنعت ،معدن و تجارت برای کنترل نوسانات بازار بسیج می شوند .

وی گفت:با توجه به وسعت شهرستان دزفول و کمبود نیروها ممکن است گوشه ای از بازار از دید بازرسان دور بماند لذا از شهروندان تقاضا می شود در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی،کم فروشی،فاکتور ،اتیکت و دیگر تخلفات از طریق تلفن گویا و حضور در محل اداره مراتب را در جریان قرار دهند.

رییس اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان دزفول با بیان اینکه شهرستان دزفول توانمندی فراوانی در زمینه کشاورزی،صنعت و صنفی داشته و به عنوان قطب کشاورزی،صنعتی و صنفی شمال خوزستان مطرح است افزود:به دلیل نبود محلی برای برپایی نمایشگاه و ارائه محصولات، توانمندی های این شهرستان به خوبی معرفی و ارائه نمی شود.

وی همچنین با بیان اینکه برای ارائه محصولات و تولیدات شهرستان دزفول و برپایی نمایشگاه فصلی همواره با مشکل مکان مواجه هستیم گفت: در این راستا مکان یابی لازم برای احداث نمایشگاه دائمی عرضه محصولات در این شهرستان صورت گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد با احداث این سایت مشکل محل نمایشگاه برای همیشه مرتفع شده و محصولات این شهرستان به سهولت عرضه شود.

جایمند با ارائه گزارشی از مکاتبات صورت گرفته برای ساخت فضای نمایشگاه گفت:مقدمات احداث این نمایشگاه در دست انجام بوده و با پیگیری نماینده مردم دزفول قطعه زمینی به این امر اختصاص یافته که با انجام مطالعات تکمیلی کار احداث نمایشگاه در محل مذکور آغاز می شود.

این مسئول درپایان گفت:به دلیل فقدان محل دائمی نمایشگاه در دزفول ، نمایشگاه های فصلی فروش پاییزه و بهاره به صورت پراکنده در هنرستان امام خمینی (ره) و یا مجموعه ورزشی شهید ناحی این شهر برپا می شود که از نظر امکانات چندان رضایت بخش نیست.

Untitled picture

کد خبر:60

اخبار مرتبط