پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

برپایی نمایشگاه نقش دزفول در انقلاب اسلامی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس

سرهنگ محمدرضا صفارپور مدیر مرکز دفاع مقدس دزفول  گفت: برای اولین بار نمایشگاه نقش دزفول در انقلاب اسلامی به روایت اسناد و تصاویر در مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول برپا شده که در آن 80 تابلو از اسناد دفاع مقدس و 70 عکس از دوران انقلاب اسلامی در دزفول برای عموم مردم به نمایش گذاشته شده است.

آقای صفارپور، زمان برپایی نمایشگاه را از 14تا 21 بهمن ماه اعلام و افزود: ساعات بازدید از این نمایشگاه  9 الی 13 بوده و همشهریان عزیز می توانند هرروز بجزء روزهای تعطیل برای بازدید از این نمایشگاه مراجعه نمایند.

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول به اسناد و مدارک رونمایی شده در این نمایشگاه اشاره و اظهار کرد: در این نمایشگاه از مکاتبات شهربانی و ساواک در رابطه با وقایع انقلاب در دزفول و همچنین برگه هایی از پرونده های مبارزین انقلاب در زندانهای ساواک رونمایی می شود که قطعا بسیاری از این اسناد و عکس ها برای اولین بار است که در معرض عموم قرار می گیرند.

سرهنگ محمدرضا صفارپور به در نظر گرفتن برنامه های جنبی ویژه برای آموزشگاه ها اشاره کردو گفت: در صورت هماهنگی آموزشگاه ها پس از بازدید از نمایشگاه امکان روایت گری انقلاب اسلامی و پخش نماهنگ های انقلاب در تالار اجتماعات این مرکز فراهم می باشد.

دزفول امروز

اخبار مرتبط