پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

به‌مناسبت ۹دی؛بیعت باشکوه بسیجیان ادارات دزفول با امام جمعه

به‌مناسبت ۹دی بسیجیان ادارات شهرستان دزفول بار دیگر با امام جمعه خود بیعت کردند.
به گزارش دزمهراب ازروابط عمومی بسیج ادارات دزفول ،جمع زیادی از بسیجیان ادارات این شهرستان که در جمع آنها مسئولان نیز دیده می‌شدند، برای گرامی‌داشت ۹دی ، با امام جمعه دزفول بیعت دوباره‌ای داشتند.
دراین مراسم امام جمعه دزفول گفت : ۹ دی روز بزرگی در تعظیم شعائر الهی بود و فتنه‏‌گران همه توان خود را معطوف به نابودی انقلاب کرده بودند.
حجت السلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی تصریح کرد: فتنه ۱۳۸۸ برای براندازی نظام طراحی شده بود اما با حماسه حضور ملت با بصیرت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه ۹ دی فتنه ۸۸ نقش بر آب شد.
وی افزود: ملت ایران در ۹ دی سال ۸۸ خودجوش و با خروش وارد میدان شده و علاوه بر به رخ کشیدن عزت و عظمت نظام اسلامی، دشمنان را مأیوس و ناامید کردند.
امام جمعه دزفول گفت: آحاد جامعه در این برهه از زمان باید هوشیار بوده و مراقب حرکت‌های دشمنان و خودی‌ها و شبه‌خودی‌ها باشند تا نتوانند بار دیگر به نظام اسلامی آسیب وارد کنند.
درادامه فرمانده سپاه ناحیه بسیج شهرستان دزفول با بیان اینکه پیام مردم در ۹ دی اعتقاد راسخ به ولایت فقیه بود، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند که این حماسه بزرگ برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.
سرهنگ عبدالامیرمحتشمی راد افزود: در فتنه سال ۸۸ افرادی که از نظام عقده در دل داشتند دل به ساز و کارهای قانونی ندادند و گوش به هدایت‌های رهبری ندادند و هم‌نوا با دشمن و ضدانقلاب‌ها شدند.
فرمانده سپاه ناحیه بسیج این شهرستان عنوان کرد: کسانی که دل در گرو نظام و انقلاب اسلامی دارند باید هوشیار بوده و فریب حرکت‌های ننگین دشمنان را نخورند.
وی افزود: اگر هدایت‌های پیامبر گونه امام خمینی (ره)، در طول تاریخ انقلاب و رهنمودهای علوی مقام معظم رهبری نبود و ملت را نسبت به توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان آگاه نمی‌کردند معلوم نبود امروز در ایران اسلامی چه اتفاقی رقم می‌خورد.
سرهنگ محتشمی راد گفت: بصیرت، آگاهی و تبعیت محض ملت ایران از مقام معظم رهبری سبب شد آرزوها و آمال دشمنان خارجی و فریب خوردگان داخلی بر باد برود.
فرمانده بسیج ادارات شهرستان دزفول نیزدراین مراسم گفت: حماسه تاریخی مردم ایران به خصوص مردم شهیدپرور و ولایتمدار و با بصیرت شهرستان دزفول برگ زرینی دیگر از دفتر انقلاب اسلامی را رقم زد.
سیدعزیزاله پژوهیده افزود: حماسه ۹ دی قدرت ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنیا نشان داد.
وی درادامه اظهارکرد:نهم دی‌ ماه روز ایستادگی حسینیان و عاشوراییان با عاشورا ستیزان بود و به همین دلیل به یوم‌الله نام گرفت چراکه روز نشان دادن ایستادگی نظام جمهوری اسلامی ایران و نمایانگر سد نفوذ این انقلاب در برابر دشمنان بود.

اخبار مرتبط