پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

به دشمن اجازه کوچک‌ترین سوءاستفاده از اصالت و اتحاد اقواممان را نخواهیم داد

جمعه گذشته بود که آشوبگران با وارد کردن صدمه به خودروی نمازگزاران نماز جمعه، ناامنی و آشوب را در دزفول کلید زده و دست به اقدامات تخریبی گسترده ای در سطح شهر نمودند که این آشوب در تاریخ پایتخت مقاومت ایران اسلامی دزفول قهرمان بی سابقه بود، شهری که لنگر ثبات استان خوزستان در طول انقلاب و در مقابل تحرکات تجزیه طلبانه قومی در استان بود، خود دچار آشوبی برنامه ریزی شده قرار گرفت.

این آشوب و بلوا که وحدت همیشگی مردم ،اقوام و طوایف مختلف دزفول را هدف گرفته با برخورد قاطع نیروهای انتظامی و امنیتی و هوشیاری سران و بزرگان اقوام بختیاری ساکن دزفول، فروکش و مزمحل شد و مردم دزفول و ساکنین بختیاری آن، بار دیگر هوشیاری خود را به رخ دشمنان کشیدند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به حوادث و وقایع روزهای گذشته در دزفول، وحدت را رمز موفقیت در مقابل مشکلات و توطئه های دشمن دانسته و افزود: رمز موفقیت ما همین وحدت، همبستگی ملی، اتحاد و انسجام بوده و دشمن روی این پروژه بسیار کار می‌کند.

امام جمعه دزفول  ایجاد اختلاف بین اقوام مختلف کشور را پروژه دشمن دانسته و تصریح کرد: یکی از این پروژه‌ها ایجاد اختلاف بین اقوام مختلف کشورمان بوده که دشمنان به آن دامن زده و هر کس کاری کرده که وحدت بهم خورده آب به آسیاب دشمن ریخته است.

حجت الاسلام قاضی افزود: این آزادی، این استقلال بعد از انقلاب اسلامی، این اتحاد و انسجام از برکت خون شهداست و به دشمن اجازه کوچک‌ترین سوءاستفاده از اصالت و اتحاد اقواممان را  نخواهیم داد.

خطیب جمعه دزفول، با اشاره به جوانان بسیاری که در راه استقلال و آزادی این نظام اسلامی به شهیدان رسیده اند، خاطرنشان کرد: همه یکی هستیم و یک قوم بوده و هستیم و هیچ قومی بر دیگری برتری نداشته و ما همه این وحدت و انسجام را بدهکار و مدیون خون شهیدان خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی قاضی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله هسته‌ای کشورمان اشاره و  اظهار داشت: اگر در مسئله هسته‌ای عقب نشینی کنیم دشمن خوشحال و رضایتمند می‌شود.

وی افزود: بحث دشمن، مسئله هسته‌ای نیست بلکه مسئله آنها نظام جمهوری اسلامی بوده که مثل شیر در مقابل آنها ایستاده است.

امام جمعه دزفول تصریح کرد: مسئله بسیار مهم دیگری که مقام معظم رهبری فرموده این است که راه برون رفت مشکلات کشور تکیه به توان داخلی و ایستادگی داخلی ملت است که اگر مسئولان به این مهم توجه داشته باشند کلید حل همه معضلات خواهد بود.

وی ابراز داشت: اقتصاد مقاومتی نیز که رهبر عظیم‌الشان بر آن تاکید فرموده و یکی دو روز پیش سیاست‌های مقاومتی را به سران قوا ابلاغ کرده‌اند این است که تنها راه، ایستادگی اقتصادی در مقابل دشمن بوده است.

قاضی‌دزفولی اضافه کرد: دشمن فکر کرده با تحریم و مشکلات اقتصادی مردم را به چالش کشانده است، ولی کور خوانده و ما با اجرا و تداوم بخشی اقتصاد مقاومتی، همچنان در مقابل دشمن ایستادگی خواهیم کرد.

گفتنی است در بین الصلاتین نماز جمعه این هفته دزفول، همه نمازگزاران دعای وحدت را قرائت و شعارهایی برای وحدت بین همه اقوام دزفول و علیه آشوبگران سر دادند

565565656565

دزفول امروز

اخبار مرتبط