پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

به مناسبت هفته نیروی انتظامی خدمات درمانی در بهداری این نیرو در دزفول رایگان است

طرح مردم یاری به مناسبت هفته نیروی انتظامی و با هدف تسریع در خدمات رسانی به شهروندان محترم  و کمک به ساکنان مناطق محروم در شهرستان دزفول شروع به کار کرد

فرمانده  نیروی انتظامی شهرستان دزفول در این رابطه گفت:در راستای اجرای طرح مردم یاری از سوی نیروی انتظامی چند تیم پزشکی به همراه دارو به مناطق محروم شهرستان دزفول اعزام گردیده است.

سرهنگ ‘ احمد چنداز ‘ همچنین در ادامه افزود:پزشکان و کادر درمانی با حضور در روستای شهید کریمی شهرستان دزفول به صورت رایگان بیماران را تحت درمان قرار می دهند و داروی مورد نیاز آنها را تامین کردند.

وی بیان نمود:به مناسبت هفته نیروی انتظامی خدمات درمانی در بهداری این نیرو درشهرستان دزفول رایگان  است

سرهنگ چنداز همچنین از اهدای خون توسط ماموران نیروی انتظامی خبر داده و در ادامه  اظهار داشت: ماموران نیروی انتظامی صبح امروز با حضور در پایگاه انتقال خون دزفول نسبت به اهدای خون اقدام کردند.

فرمانده انتظامی دزفول با بیان اینکه نیروی انتظامی علاوه بر ماموریت ها و وظایف محوله در راستای تامین امنیت و برقراری نظم در جامعه 50 درصد توان خود را صرف خدمات رسانی مستقیم به مردم می نماید گفت :صدور گذرنامه ، خدمات راهنمایی و رانندگی و حوزه نظام وظیفه از جمله خدمات نیروی انتظامی است که مغفول مانده و به درستی تشریح نگردیده است.

وی در پایان با اشاره به شعار امسال هفته ناجا با عنوان ‘ پلیس ، تلاش جهادی کار آمدی و اقتدار ‘ در طول این هفته خدمات رسانی به شهروندان با سرعت بیشتری انجام می گردد

چ1

ایرنا

اخبار مرتبط