پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

تحصن دانشجویان، برنامه کنسرت موسیقی را لغو کرد

دانشجویان دانشگاه های فراشبند صبح امروز در اعتراض به برگزاری کنسرت موسیقی پاپ در سالن اجتماعات وحدت این شهر در محل فرمانداری این شهرستان تحصن کردند.

.
یکی از دانشجویان  با اشاره به شعار سال که مزین به فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی است، گفت: برگزاری این نوع برنامه ها که ترویج بی بند و باری می شود با شعار سالی که رهبری اعلام فرمودند همسان نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه همین کنسرت موسیقی هفته گذشته در یکی دیگر از شهرستان های فارس برگزار شد که آن برنامه با اختلاط دختر و پسر همراه بوده است.
این دانشجوی معترض افزود: متاسفانه فیلم آن برنامه با صحن های بسیار بد در گوشی ها دست به دست می شود و ما امروز آمده ایم که اجازه برگزاری این گونه برنامه را در شهرستان شهید پرور خود ندهیم.

 

وی با اشاره به اینکه این اعتراض خود را به گوش امام جمعه شهرستان نیز رسانده ایم، بیان کرد: متاسفانه با هر مسئولی که در این باره صحبت می کنیم می گویند که مجوز از بالا دارند و کاری از دست ما بر نمی آید و ما بالاخره نفهمیدیم این چه شخصی هست که از بالا این گونه مجوز ها را برای برگزاری این برنامه های ضد فرهنگی صادر می کند.
این دانشجو با گلایه از مسئولان شهرستانی گفت: آیا خواسته مقام معظم رهبری انقلاب مبنی بر فرهنگ سازی و کار های فرهنگی این است یا عمق دید مسئولان ما نوک بینیشان است؟

لازم به ذکر است، دانشجویان معترض با تحصن چند ساعته در فرمانداری شهرستان فراشبند بالاخره با اعتراضات خود موفق به لغو این برنامه شدند.
خاطرنشان می شود، ترویج این گونه کنسرت های موسیقی در سطح شهرستان های کوچک و بزرگ استان فارس در گذشته نیز اعتراضات مردمی و اشخاص دغدغه مند را به همراه داشته است.

خبرگزاری دانشجو snn.ir

اخبار مرتبط