پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

ترمیم خط ۶۰۰ m.m انتقال فاضلاب در بلوار پیام آوران دزفول

عملیات سخت ترمیم و رفع شکستگی خط ۶۰۰ m.m انتقال فاضلاب واقع در بلوار معلم با تلاش چند روزه پرسنل پرتلاش ابفا منطقه دزفول به پایان رسید.

مصطفی اسماعیل‌سالم مدیر آبفای منطقه دزفول گفت: با توجه به شکستگی خط ۶۰۰m.m آزبستی فاضلاب واقع در بلوار پیام‌آوران که باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان شده بود بلافاصله رفع این مشکل در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: برای ترمیم خطوط فاضلاب ابتدا ضروریست نسبت به آب‌بند کردن و خشک شدن مسیر اقدام شود که در این زمینه ضمن استفاده ۲ دستگاه الکتروپمپ فشار قوی با مساعدت مدیرعامل آبفا خوزستان جهت تسریع در این خصوص یک عدد توپی انسداد فاضلابس ۸۰۰ میلیمتر به منطقه ارسال گردید.

اسماعیل‌سالم تصریح کرد: پس از اب بند کردن مسیر و حفاری به عمق ۱۰ متر ۳۰ متر لوله پلی اتیلن ۶۰۰ میلیمتر جایگزین بخش تخریب شده گردید کما اینکه اتصال لوله پلی‌اتیلن به مهارت خاصی نیاز داشته که به خوبی و با موفقیت از سوی پرسنل پر تلاش واحد فاضلاب انجام گردید.

مدیر آبفای منطقه دزفول ادامه داد: هزینه انجام شده در این خصوص ۴۰۰ میلیون تومان بود که جهت سهولت دسترسی به این خطوط فاضلاب، ۳ دستگاه منهول آدم‌رو به عمق ۸ متر نیز احداث شد تا در مواقع ضروری جهت لایروبی و یا انجام اقدامات لازم، به این خطوط دسترسی لازم انجام گیرد.

اخبار مرتبط