پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

تقدیر از امام جمعه دزفول

مدیرعامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان خوزستان در دیدار با امام جمعه دزفول  که در حوزه علمیه آیت اله قاضی (ره) این شهرستان انجام پذیرفت از نقش برجسته “حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی قاضی دزفولی” در همکاری وتعامل با بنیاد مهدویت با اهدا لوح به ایشان تقدیر کرد وگفت: حمایت های معنوی ومادی امام جمعه دزفول  از برنامه ها وفعالیت های بنیاد مهدویت در میان ائمه جمعه استان خوزستان ممتاز بوده است.

“سیداحمد پور فرجهی” همچنین با ارائه گزارشی از عملکرد بنیاد مهدویت استان خوزستان به تبیین برخی از فعالیت های این نهاد پرداخت وگفت: کارهای زیر بنایی بخصوص در بخش آموزش وتشکیل دوره های مهدویت در بین اقشار جامعه بویژه در آموزش وپرورش استان خوزستان مطلوب وسازنده بوده است.

وی افزود: این نهاد درتعامل و همکاری با صدا وسیمای استان خوزستان از این پس با معرفی برخی ازاساتید برجسته حوزه های علمیه استان خوزستان برنامه های مهمی را متناسب با نیاز جامعه درراستای  آشنایی هر چه بیشتر مردم با فرهنگ مهدوی ارائه خواهد داد .

بر اساس این گزارش ” حجت الاسلام ولمسلمین سید محمد علی قاضی دزفولی ” ضمن تقدیر از مدیر بنیاد مهدویت استان خوزستان وتشکر از حجت الاسلام محمد رضا زارع مدیر بنیاد مهدویت شهرستان دزفول فعالیت های این نهاد را با توجه به ظرفیت های موجود در این شهرستان را موجب افتخار دانست وتصریح کرد: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) خوزستان  در راستای ترویج فرهنگ مهدویت میتواند نقش مهم وکار آمدی را در مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام ایفا نماید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول تاکید کرد: این نهاد فرهنگی علاوه بر برنامه های آموزشی خود در سطح شهرها وروستاهای استان  بخش عظیمی از نیروهای انسانی راکه با عنوان راهیان نور به استان خوزستان سفر می کنند هم  می تواند تحت پوشش بر نامه های مهدوی خود قرار دهد.

همین گزارش حاکیست حجت الاسلام محمد رضا زارع مدیر بنیاد فر هنگی حضرت مهدی موعود شهرستان دزفول هم گزارشی از فعالیت های این نهاد را در شش ماه نخست امسال ارائه داد و گفت : این نهاد توانست با بکارگیری مربیان خود که از حوزه علمیه آیت اله قاضی (ره) و اساتیدی که از قم دعوت شده بود برنامه ها ودوره های متعدد ی را درسطح مدارس ، مساجد و دانشگاههای این منطقه اجرا نماید. وی ضمن تقدیر از امام جمعه دزفول اظهار امیدواری کرد با حمایت ایشان هر چه زودتر واحد خواهران این نهاد راه اندازی شود.

n1fpmu11

مجددز

اخبار مرتبط