پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

تنها مسئولی از دزفول که در محکومیت اغتشاشات دزفول بیانیه داد بنده بودم

روز گذشته عباس پاپی زاده  پالنگان نماینده  مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی در دیداری که با مردم کوی مقاومت این شهرستان داشت طی ارائه گزارشی از عملکردش به پرسش های آنان پاسخ گفت.

پاپی زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه  آیا در اعتراض به «فیلم سرزمین کهن»  در دزفول از  اغتشاشات و درگیری ها حمایت کردید؟ گفت: متاسفانه برخی جریانهای سیاسی باعث جلوه دادن اشتباه موضع گیری بنده گردیدند.

وی در ادامه گفت: تنها مسئول شهرستان دزفول که در این رابطه بیانیه و اعلام موضع کرد بنده بود اما متاسفانه رسانه ها آن را طور دیگری جلوه دادند.

پاپی زاده با اشاره به اینکه در 2 روز اول اعتراضات مسئله و مورد حادی وجود نداشت گفت: متاسفانه در روز سوم بنده برای صحبت با برخی از جمله رئیس  صدا و سیما به تهران رفته و در دزفول حضور نداشتم، برخی شایعات مثلا اینکه 3 روز است که موبایل بنده خاموش است و . . .  شایع شد.

پاپی زاده تصریح کرد: در برخی شهر ها مثل مسجد سلیمان فرماندار و امام جمعه با اعلام موضع و آرام کردن مردم خواستار  پیگیری مطالبات و درخواست های از طریق قانونی شدند، اما برخی مسئولین دزفول با اظهارات ناپخته باعث دامن زدن به این مشکلات شدند.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی همچنین در ادامه گفت: تنها مسئول دزفول که بیانیه رسمی داد و اعلام موضع در مقابل کسانی که برخلاف منافع مردم در این موضوعات شرکت کردند بنده بودم، هم اینجا بنده سوال می کنم که چرا بیانیه بنده در محکوم کردن اغتشاش و آشوب از رادیو دزفول اجازه انتشار پیدا نکرد؟!

وی در ادامه با تشکر از همه کسانی که در ایجاد آرامش در دزفول نقش داشتند از بزرگان و مخصوصا بسیج  که نقش اساسی در آرام کردن مردم داشتند تقدیر و تشکر کرد.

در قسمتی از این بیانیه  که در آن ایام صادر شده بود  آمده است: باید از هر اقدامی که سبب خدشه دار شدن وحدت و آرامش جامعه شود اجتناب کرده و با مخلان نظم و امنیت در جامعه قاطعانه برخورد کرد. اقوام ایرانی آگاه اند که هرگونه سو استفاده از احساسات پاک آنها جهت بی نظمی در شهر و خسارت به اموال عمومی در راستای تضعیف وتحقیر آنهاست.  مسئولان صدا و سیما از پخش فیلم ‌سرزمین کهن‌ عذرخواهی و پخش فیلم مذکور را متوقف نمودند ضمن اینکه اینجانب به همراه بیش از ۷۰ نماینده مجلس تذکر لازم را به مسئولان صدا و سیما اعلام و برخورد جدی با عاملین فیلم مذکور پیگری شد.

jgggxcjj

رهیاب نیوز

اخبار مرتبط