پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

حجت الاسلام والمسلمین عظیم ابوالقاسمى پور رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد دزفول شد+عکس

به گزارش روابط عمومى دانشگاه آزاد دزفول ، مراسم تودیع و معارفه رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد دزفول با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلى قاضى دزفولى نماینده ولى فقیه و امام sheikh-azim-abolghasemipurجمعه شهرستان دزفول، دکتر کریم رضادوست رئیس واحد، معاونان و روسای دانشکده ها برگزار شد.

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام و المسلمین سید محمود امامیان رئیس سابق دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه تجلیل و  حجت الاسلام والمسلمین عظیم ابوالقاسمى پور به عنوان رئیس جدید این دفتر معرفی شد.

رضادوست، ضمن خیر مقدم به مهمانان بویژه امام جمعه شهرستان دزفول، حضور ایشان را در جمع دانشگاهیان نشان از لطف و محبت وى نسبت به این پایگاه علمى – فرهنگى دانست و با توجه به موقعیت علمى، فرهنگى و اقتصادى این مجموعه در شهر و منطقه خواستار ارتباط و تعامل هرچه بیش از پیش روحانیون، متدینین و معتمدین دزفول با دانشگاه شد.

ایشان با اسلامى خواندن تمام دانشگاه هاى کشور، بویژه دانشگاهى که پسوند اسلامى بودن را با خود همراه دارد بر لزوم استشمام عطر دینى و فرهنگى در بدو ورود به این مکان مقدس اشاره نمود.

  وی افزود: جوانان عدالت خواه، صادق وآرمان گرا هستند و عدم منفعت طلبی ویژگی بارز آنان است بنابر این همه ما به عنوان مسئولین دانشگاهی باید تلاش کنیم رضایت جوانان دانشجو را جلب و زمینه رشد و شکوفایی آنها را به بهترین نحو ممکن فراهم نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلى قاضى دزفولى نماینده ولى فقیه و امام جمعه شهرستان دزفول نیز با تبریک و شاد باش ولادت با سعادت ثامن الحجج امام رئوف، حضرت على ابن موسى الرضا(ع)، ضمن تقدیر و اظهار قدرشناسى از حجت الاسلام امامیان، ایشان را منشاء خیرات و برکات فراوان با بیش از دو دهه فعالیت فرهنگى، در دزفول دانست.

 وى ضمن آرزوى موفقیت براى حجت الاسلام ابوالقاسمى، ایشان را از شخصیتهاى فرهنگى برجسته دزفول خواند که خدمات زیادى را به حوزه فرهنگ این شهرستان داشته است.

در پایان این مراسم به پاس خدمات ارزشمند حجت الاسلام و المسلمین سید محمود امامیان لوح سپاسى به ایشان اهدا گردید و طى حکمى از طرف دکتر رضادوست، حجت الاسلام والمسلمین عظیم ابوالقاسمى به سمت رئیس دفتر فرهنگ اسلامى واحد دزفول منصوب گردید.

IMG_8030

اخبار مرتبط