پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

حجه الاسلام بیگدلی:باید نهضت ملی صرفه جویی در مصرف انرژی با مشارکت آحاد مردم در کشور اجراگردد.

امام جمعه موقت شهرستان دزفول گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در مذاکرات شرکت کرده و ذره ای از مواضع اصولی نظام عقب نشینی نخواهد کرد.

حجت الاسلام ˈمرتضی بیگدلیˈ در آیین نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار روز گذشته با مردم قم افزود: ایران با اقتدار و صلابت بر مواضع اصولی خود پافشاری کرده و با بهره گیری از ظرفیتهای داخلی در راستای تامین نیاز داخل تلاش می کند.
خطیب جمعه دزفول با تشریح بیانات مقام معظم رهبری در ادامه افزود: مسوولان باید به ظرفیتهای داخل برای کمک به حل مسائل و مشکلات توجه داشته باشند.
وی همچنین با محکوم کردن اقدام سلفیها در اقدام به بمبگذاری و کشتار مردم بیگناه تحت عنوان عملیات انتحاری، گفت: سلفیها با حمایت و پشتیبانی سران خائن برخی کشورهای منطقه این جنایات را مرتکب می شوند.
خطیب جمعه دزفول اظهار داشت: با گسترش موج بیداری اسلامی جنایات سلفیها محکوم به شکست است.
وی در ادامه با اشاره به موج گسترده سرما و یخبندان در مناطق مختلف کشور مردم را به صرفه جویی در مصرف گاز فراخواند و گفت: برای مدیریت و صرفه جویی در مصرف گاز باید نهضت ملی صرفه جویی در مصرف انرژی با بسیج و مشارکت آحاد مردم در کشور اجرا شود.
بیگدلی همچنین با اشاره به گله مندی شهروندان دزفولی از ادارات و دستگاههای دولتی ناشی از عدم پیگیری مشکلات آنان اظهارداشت: دستورالعملها و موانع دست و پاگیر اداری نباید مانع رسیدگی به مشکلات مردم در ادارات شود.
وی تسهیل رسیدگی به مشکلات مردم همراه با بردباری، صبر و زبان خوش را لازمه یک مدیر و دستگاه دولتی در نظام اسلامی بیان کرد.
امام جمعه موقت دزفول همچنین به مشکلات ایجاد شده ناشی از اجرای طرح فاضلاب در مناطق مختلف این شهر اشاره و بیان کرد: حفاریهای گسترده در مناطق مختلف شهر دزفول موجب وارد آمدن خسارت جدی به وسایل نقلیه شهروندان شده است.
وی گفت: تردد در بسیاری از مناطق شهر دزفول به دلیل حفاری صورت گرفته و نیز خرابی آسفالت با مشکل مواجه شده و شهروندان از این بابت متحمل خسارت شده اند.
امام جمعه موقت دزفول افزود: در شرایطی که قیمت خودرو و لوازم یدکی به شدت افزایش یافته باید با ترمیم آسفالت خیابانها از وارد آمدن خسارت به وسایل نقلیه مردم جلوگیری کرد.
بیگدلی افزود: شیرینی و حلاوت کار بزرگی چون طرح فاضلاب به دلیل خسارت وارده به شهروندان به تلخی تبدیل شده و کام مردم را بابت خسارت وارده به وسایل نقلیه و مشکلات ترافیکی تلخ کرده است.

80988125-5409546

ایرنا

اخبار مرتبط