پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

خبرنگاران با روشنگری جنایات اسرائیل غاصب را افشا کنند

81264710-5869899

 امام جمعه دزفول با گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست جنایات رژیم غاصب اسراییل علیه مردم مظلوم غزه را افشا کنند.

سیدمحمدعلی قاضی دزفولی ˈ در خطبه های این هفته نماز جمعه دزفول با بیان اینکه اسراییل کودک کش در جنگ 30 روزه در غزه در برابر مقاومت شکست خورد افزود:جنایات این رژیم غاصب علیه مردم فلسطین باید برای افکار عمومی جهان تشریح شود.

وی گفت:یک خبرنگار متعهد باید با روشنگری جنایات رژیم کودک کش اسراییل را افشا کرده همچنین در عرصه های مختلف از جمله اقتصاد ، فرهنگ ، اخلاق و الگوسازی کار آمد باشد.

خطیب جمعه دزفول رژیم اسراییل را یک رِژیم پوشالی و توخالی ، نامشروع و جعلی معرفی کرد که در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی گسترش موج اعتراضات در اروپا و آسیا علیه جنایات رژیم غاصب اسراییل را از دستاوردهای مقاومت مردم غزه دانست.

وی در فرازی دیگر ضمن گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار و سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی از خبرنگاری به عنوان حرفه ای بسیار حساس نام برد و گفت:وظیفه خبرنگاران در پیشرفت جامعه ، دوری از انحراف و آگاهی بخشی به افراد جامعه مهم و حساس است.

وی افزود:استکبار با بهره گیری از ابزار رسانه توانسته است به اهداف شوم خود دست یافته و افکار عمومی را به نفع خود فریب دهد که برای مقابله با این توطئه رسانه ای باید خبرنگاران متعهد وارد صحنه شوند.

امام جمعه دزفول همچنین به تشریح نقش مهم خبرنگاران در ارتقای فرهنگ دینی و معنوی جامعه پرداخت.

خطیب جمعه دزفول در فرازی دیگر از خطبه های این هفته نماز جمعه از قوه قضاییه به خاطر اجرای دادگاه مفسدان اقتصادی و رعایت عدالت علوی تجلیل کرد و گفت:اجرای عدالت موجب استحکام ارکان نظام می شود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود:اجرای عدالت آرامش،امنیت و رضایتمندی مردم را در پی داشته ضمن اینکه اقتصاد پویا و سالم در گرو مبارزه مستمر با مفاسد اقتصادی حاصل می شود.

امام جمعه دزفول مبارزه با رانت خواران ، سودجویان و متجاوزان به بیت المال را یکی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی دانست و گفت:قوه قضاییه تحت هیچ فشاری از اقدامات انقلابی و قاطع خود علیه مفسدان صرف نظر نکند.

وی همچنین از نیروی انتظامی دزفول به خاطر دستگیر قاتلان دو جوان در این شهر تقدیر کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط