پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

دادستان دزفول: دستگاههای اجرایی در راستای افزایش امنیت وارد عمل شوند

حجت الاسلام صادق ابوهلال  در نشست شورای اداری دزفول با اشاره به کاهش ۳۰ درصدی جرائم با نصب دوربین مدار بسته گفت: با اقدامات پیشگیرانه می توان از وقوع جرم جلوگیری کرد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول از ادارات صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات خواست بانک ها و مغازه ها را ملزم به نصب دوربین مدار بسته کنند.
وی با اشاره به دستگیری متعدد سارقان برق توسط ماموران نیروی انتظامی افزود: متاسفانه مصوبه ای در اداره برق به تصویب رسیده که بر اساس آن، تشویقی ماموران نیروی انتظامی بعد از قطعیت حکم باید پرداخت شود که این مصوبه دریافت این تشویقی را بسیار دشوار کرده است.
حجت الاسلام ابوهلال ضمن هشدار در خصوص احداث ویلا در باغات مرکبات دزفول گفت:قطعه کردن باغات مرکبات و تبدیل آنها به شهرک های جدید کار خدمات رسانی و تامین امنیت آنها را دچار مشکل کرده است.
وی با تاکید بر انجام نظارت اولیه از سوی مسوولان از مدیریت جهاد کشاورزی دزفول خواست که از قطعه قطعه شدن باغات مرکبات جلوگیری کند.
دادستان عمومی و انقلاب دزفول حفر کت ( غار و حفره)‌ در صخره های مشرف به ساحل رودخانه دز را غیر قانونی دانست و افزود: متاسفانه برخی افراد سودجو این کت ها را به قیمت گزاف بعضا شبی دو میلیون ریال اجاره می دهند که باید با آنها برخورد شود.
وی به سرقت مسلحانه روز گذشته در دزفول و دستگیری مجرمان توسط نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت:با آغاز فصل مهاجرت به دزفول آمار سرقت در دزفول افزایش می یابد.
فرماندار ویژه دزفول نیز از نیروی انتظامی به خاطر دستگیری سارقان مسلح در بازار این شهر تشکر کرد و افزود: با تلاش نیروی انتظامی در چند ماه گذشته چندین سارق دستگیر و مجازات شدند.
عبدالرضا احسانی نیا خواستار تعامل بیشتر مسوولان دزفول جهت حل مشکلات این شهرستان شد و اظهار داشت: مسوولان دستگاههای اجرایی باید در راستای اجرایی شدن مصوبات شورای اداری برنامه کنند.
وی نصب دوربین در ادارات دزفول را لازم دانست و افزود: نصب دوربین در شناسایی و دستگیری مجرمان کمک زیادی می کند.
مدیر شرکت توزیع برق دزفول نیز با تشکر از نیروی انتظامی و بسیج دزفول جهت دستگیری سارقان کابل برق گفت: روزانه پنج تا ۱۰ میلیون ریال کابل از شبکه توزیع برق دزفول به سرقت می رود که خوشبختانه با اقدامات نیروی انتظامی و بسیج این آمار رو به کاهش است.
محسن نمازی فر با اشاره به اجرای دستور العمل پدافند غیرعامل در شبکه توزیع برق دزفول افزود: برق برخی از دستگاه های اجرایی شهرستان دزفول بر اساس این دستورالعمل به صورت ناگهانی قطع می شود تا از برق اضطراری خود استفاده کنند.
وی اظهار داشت: برق اضطراری شبکه بهداشت و درمان،اداره امور آب و فاضلاب شهری و روستایی، شرکت های مخابرات و پخش فرآورده های نفتی و اداره گاز همواره باید آماده باشد تا در زمان اضطرار مورد استفاده قرار گیرد.

80876698-5074794

ایرنا

اخبار مرتبط