پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

دومین طرح ملی صدقه کتاب با 142 عنوان کتاب

دومین طرح ملی صدقه کتاب با 142 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، دومین طرح ملی صدقه کتاب با 142 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس برای از کودکان تا بزرگسالان از 15 تا 22 مرداد ماه برگزار می‌شود.

طرح «صدقه کتاب» دی ماه سال گذشته در یک کتابفروشی در متروی تهران کلید خورد و 16 هفته برگزار شد تا آنکه به دلایلی متوقف شد و ادامه پیدا نکرد. هدف این طرح ترویج فرهنگ صدقه کتاب در میان مردم بود، که در حاشیه آن کتاب های خوب هم با قیمتی ارزان تر به دست مخاطبان واقعی آن می‌رسید. چند درصد کاهش قیمت که عنوان «صدقه کتاب» داشت، توسط خیرین کتاب دوست تامین می‌شد.

نقطه آغازین این طرح و نیروی محرکه و نامش برگرفته از توصیه مقام معظم رهبری در سال 74 بود؛ کاری که سال ها روی زمین مانده بود و با همت جمعی کوچک و مایه ای اندک در حد یک کتابفروشی شروع شد و امروز به همت موسسه کتاب «متن» این طرح به صورت ملی و در سراسر کشور از طریق پایگاه «متن» اجرا می‌شود.

کتابستان مترو شهدا در این دوره با هدف نوآوری و تغییر، این طرح را اجرایی می‌کند و سقف خریدی وجود ندارد و علاقه‌مندان می‌توانند همه کتاب‌ها را یکجا خریداری کنند.

گفتنی است این کتاب‌ها عموما برای چاپ‌های پیش از گرانی کاغذ هستند و با تخفیف 20 تا 30 درصدی به قیمت مناسبی به علاقه‌مندان ارائه می‌شود. کتابستان شهدا امکان ارسال رایگان برای محدوده‌ حوالی خیابان پیروزی و میدان شهدا را فراهم کرده است.

راهنمای خرید

پس از انتخاب کتاب های خود مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

1. تماس تلفنی: با توجه به محدود بودن کتاب ها قبل از واریز وجه حتماً با شماره 9124715626 تماس بگیرید و نام خود را ثبت کنید و مقدار مبلغ واریزی را با توجه به سفارش خود تایید کنید.

2.واریز وجه: مبلغ تاییدی را حداکثر تا 2 ساعت بعد از تماس تلفنی به شماره کارت 6422-9446-3810-5029 بانک دی به نام فاطمه جوادی واریز کنید.

3. پیامک اطلاعات: بلافاصله بعد از واریز وجه کد رهگیری و آدرس دقیق محل سکونت همراه با کد پستی و نام و نام خانوادگی خود را به شماره 9124715626 پیامک کنید.

4. ارسال کتاب: کتاب‌ها حداکثر تا دو روز بعد از سفارش ارسال خواهد شد.

لیست کتاب‌ها در سایت متن موجود است.

maatn.ir-sadaghe

اخبار مرتبط