پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

دو پایگاه بهداشتی و اورژانس در دزفول کلنگ زنی شد

پایگاه بهداشتی درمانی خیر حاج حسین حکمت در محل بلوار ملاصدرا و پایگاه اورژانس ۱۱۵ حاج محمدعلی خرمی و مرحومه بانو عطاری در محل شهر شمس‌آباد دزفول کلنگ زنی شد.

00

به گزارش دزمهراب معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول  امروز چهارشنبه چهاردهم بهمن ماه در این آیین گفت: دزفول سرآمد خیرین و مشارکت در امر مبارک خیر است.

حبیب‌الله آصفی با تبریک دهه فجر و با بیان اینکه در دوران انقلاب مردم ایران بذل مال کردند، اظهار کرد: مردم دزفول هم در بذل مال و هم در بذل جان پیشتاز بوده‌اند و دزفول درزمینهٔ مشارکت خیرین سرآمد خوزستان است.

وی با تقدیر از خیرین این دو پروژه و تقدیر از تلاش‌های خیرین دزفول در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش‌وپرورش و…، گفت: امید است با برنامه‌هایی که دانشگاه علوم پزشکی دزفول در دست اجرا دارد، این شهرستان درزمینهٔ بهداشت و درمان با رفع کمبودها به حد استاندارد رسیده و حتی از آن فراتر نیز برود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، افزود: شمال و شمال شرق دزفول درزمینهٔ ارائه خدمات سطح یک بهداشتی و درمانی با کمبود مواجه بوده و تحت‌فشار است که با ساخت پایگاه بهداشتی حکمت، خدمات‌رسانی مطلوبی به اهالی مناطق ۸۶ هکتار، بهاران و پیام‌آوران خواهد شد.

یوسف پریدار تصریح کرد: این پایگاه در زمینی به مساحت ۶۵۰ مترمربع در دوطبقه و با ۱۵ اتاق احداث‌شده که قصد داریم با ارتقای مجوز آن به مرکز درمانی برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر و همچنین راه‌اندازی بخش‌های دندانپزشکی و آزمایشگاه، پزشک را نیز در این مرکز مستقر کنیم.

وی در رابطه با پایگاه اورژانس شمس‌آباد هم عنوان کرد: این پایگاه در زمینی به مساحت ۲۵۰ مترمربع و به ارزش پانصد میلیون تومان احداث خواهد شد.

ایلنا

اخبار مرتبط