پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

دو پروژه بسیج سازندگی در شهرهای شهرستان دزفول افتتاح شد+گزارش تصویری

به گزارش دزمهراب پیش از ظهر امروز شنبه، دو پروژه عمرانی که توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه مقاومت دزفول و نیز خیرین در شهرهای صفی آباد و امام ساخته شده بود، با حضور مسئولین استان و شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دزفول در گفتگو با خبرنگار دزمهراب اظهار کرد: مسجد علی بن ابیطالب(ع) شهر امام به مساحت 500 مترمربع و با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون ریال ظرف مدت شش ماه ساخته و امروز با حضور جانشین سپاه حضرت ولی عصر(عج) سردار معین پور و نیز امام جمعه دزفول مورد بهره برداری واقع گشت.

سرهنگ عبدالامیر محتشمی راد با بیان اینکه این مسجد به همت خیرین و بسیج سازندگی سپاه ناحیه مقاومت دزفول احداث شده است، تصریح کرد: همانگونه که امام راحل فرمودند مسجد سنگر است امروز یک سنگر به سنگرهای مسلمان اضافه شده است و به امید خدا با حضور جوانان و نوجوانان عاشورایی بتوانیم در ترویج فرهنگ غنی اسلام کوشا باشیم.

وی همچنین پروژه دیگر را ساخت خانه عالم در شهر صفی آباد برشمرد و بیان کرد: این خانه عالم در شهر صفی آباد با زیربنای 80 متر مربع با اعتبار 500 میلیون ریال در کمتر از 6 ماه باز به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه مقاومت دزفول و خیرین ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفت.

محتشمی راد افزود: ساخت خانه عالم محلی برای اسکان و حضور امام جماعت میباشد؛ و طبیعتا امام جماعت در هر مسجدی بستر ساز تشکیل تجمعات اسلامی و مسلمانان خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت پروژه های در دست احداث بسیج سازندگی این ناحیه را 131 مورد عنوان و اظهار کرد: این پروژه ها شامل  115 سرویس بهداشتی در مناطق محروم و مدارس عشایری، 4 باب تکمیل مسجد و 4 باب مسجد احداث مسجد، یک حوزه علمیه در شهر صفی آباد که کلنگ زنی خواهد شد، 2 باب ساخت خانه محروم و و مرمت 2 مزار شهدا میباشند که در دست بازسازی و بهسازی قرار دارند.

همچنین امام جمعه دزفول نیز در جمع خبرنگاران پروژه های افتتاح شده را کار فرهنگی اصیل و ریشه ای دانست و گفت: ما باید بتوانیم برای تمامی مناطقی که نیاز به مسجد، خانه عالم و مراکز فرهنگی دارند برنامه ریزی کنیم تا تدین و دین مردم و جوانان ما تقویت بشود.

قبل از افتتاح دو پروژه سردار معین پور جانشین سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان، امام جمعه دزفول و فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دزفول بر سر مزار شهدای گمنام شهر صفی آباد حضور و فاتحه ایی قرائت نمودند.

IMG_6808 IMG_6830 IMG_6852 IMG_6854 IMG_6890 IMG_6971  IMG_6997 IMG_7007 IMG_7012

اخبار مرتبط