پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

راهپیمایی نمادین نیروهای بسیجی در دزفول

81322431-5967564

در این راهپیمایی نمادین که عصر دوشنبه از سوی حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر دزفول برگزار شد بسیجیان با آرایش نظامی در پایگاه بسیج مسجد جامع تجمع کرده و سپس به سمت آستان حضرت سبزقبا(ع) به حرکت در آمدند.

نیروهای بسیجی با شعار ‘ایستادگی دیروز ، عزت امروز و تعالی فردا ‘از 20 پایگاه بسیج و نیز گردان یکم واکنش سریع بیت المقدس در این راهپیمایی نمادین شرکت کرده و سپس در آستان سبرقبا(ع) تجمع نمودند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول در این گردهمایی در جمع بسیجیان در سخنانی با تشریح دلاوری و ایثار رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت:رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با نثار خون اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی در اشغال دشمن باقی بماند.

‘ علیرضا گل آرا ‘ افزود:رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که بسیاری از آنان جوانان و نوجوانان بودند ، با ایستادگی در برابر دشمن متجاوز و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در تاریخ جاودانه شدند.

‘ سعید نوایی ‘ از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیز در این گردهمایی با ذکر خاطراتی از دوران حماسه و ایثار و اعزام رزمندگان به جبهه گفت:بسیجیان در دوران دفاع مقدس برای رفتن به خط مقدم از هم پیشی می گرفتند.

وی اظهار داشت:در شرایط کنونی که دشمن در جبهه ای دیگر و با تهاجم فرهنگی وارد عرصه شده با فرهنگ و تفکر بسیجی می توان توطئه های دشمن را بی اثر کرد.

گردهمایی بسیجیان دزفول با تجدید بیعت با آرمان های شهدا پایان یافت.

ایرنا

اخبار مرتبط