پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

روغن خوراکی از فردا در فروشگاههای زنجیره ای خوزستان توزیع می شود

 

 

🔸 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: توزیع گسترده روغن خوراکی در فروشگاههای زنجیره ای بزرگ استان و از جمله فروشگاههای افق کوروش، رفاه، اتکا و …آغاز می شود.

 

🔸 رضا فتوحی اظهار داشت: کمبود روغن خوراکی در استان خوزستان طی روزهای گذشته به دلیل اختلال در واردات دانه های روغنی به کشور بوده که اکنون این نقیصه برطرف شده است.

 

🔸وی اظهار داشت: در تمام دنیا کشورها در بخشی از محصولات اساسی به خصوص مواد غذایی وارد کننده هستند که جمهوری اسلامی هم در این زمینه مستثنی نیست و در بحث روغن ودانه های روغنی برای تامین نیازهای بازارخود  دانه روغنی وارد می کند.

 

🔸وی اضافه کرد: با تلاشهای انجام شده واردات دانه های روغنی به کشور در روزهای اخیر انجام شده و شرکتهای تولید روغن هم به صورت شبانه روزی اقدام به روغن کشی کرده و تولیدات خود را به استانها و از جمله خوزستان روانه کرده اند.

 

🔸وی گفت: خوشبختانه در حال حاضر دانه های روغنی و روغن تصفیه نشده در بنادر وانبارها وسیلوهای ذخیره استان  وجود دارد و کمبود این کالا برطرف شده است.

 

🔸معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تاکید کرد با عرضه روغن در هفته پیش رو التهابات بازار روغن فروکش می کند و شهروندان برای تامین روغن مورد نیاز خود مشکلی نخواهند داشت.

 

🔸وی گفت: به همین منظور مقرر شده است تا به هر فرد مراجعه کننده به فروشگاههای زنجیره ای بزرگ استان تا سقف سه لیتر روغن عرضه شود.

 

🔸وی گفت طی سه روز گذشته ۹۰۰ تن روغن خوراکی در دزفول توزیع شده است و توزیع گسترده  روغن در سایر شهرستانها هم در حال انجام است.

 

🔸فتوحی گفت: متاسفانه برخی افراد سودجو با علم به کمبود دانه های روغنی در روزهای اخیر اقدام به احتکار وگرانی روغن کردند که تخلف آنان توسط،مجریان قانون شناسایی و برخورد قاطعانه با آنان  انجام خواهد شد ایرنا

 

#دزمهراب

 

اخبار مرتبط