پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

نظر دکتر سنگری در مورد لغو کنسرت موسیقی دردزفول

به گزارش دزمهراب به مناسبت دومین سال ثبت موسیقی آیینی و مقامی شهرستان دزفول (۲۴مقوم) مراسمی روز پنج‌شنبه (۲۷شهریور ماه) ساعت ۹شب در مجتمع فرهنگی سینمایی شهرستان دزفول برگزار شد. یکی از سخنرانان این مراسم دکتر سنگری محقق عاشورایی بود که طی سخنانی تامل برانگیز درباره لغو کنسرت موسیقی گفت: شما ببینید برای لغو یک کنسرت موسیقی در این شهر چه کردند ؛ اگر این حرف ها را سنگری بزند اشکالی ندارد ، اما اگر کسی دیگر بزند اشکال دارد . همین کنسرتی را که با هزاران دلیل بی استدلال مانع اجرای آن شدند ، در تهران با حضور سرداران برگزار شده و با آن گریه می کنند . این سخنان دکترسنگری به مذاق حضار هم خوش می آید وبا تشویق های پی در پی  آن ها مواجه می شود.

البته این سخنان نیاز به توضیح بیشتری دارد و با چند جمله ایشان نمی توان قضاوتی انجام داد اما بالاخره سخنان ایشان به عنوان شخصیتی شناخته شده  و مقبول در دزفول تبعات دیگری خواهد داشت امیدواریم که ایشان با توجه و دقت به تبعات حرفشان چنین مطلبی را عنوان کرده باشند. البته  باید دید مطرح کردن دوباره چنین موضوعی که چندی پیش باعث جنجال در شهرستان شده بود چه وجهی می تواند داشته باشد.

هممچنین یکی از سایت های دزفول در مورد این همایش گفته است که دکتر سنگری در مصاحبه ای درانتهای مراسم گفته اند با موسیقی وکنسرت هنجار شکن مخالف هستند و منظور ایشان موسیقی های برخواسته از فرهنگ درونی کشور خودمان است.

81317810-5959768

اخبار مرتبط