پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

شورای تأمین دزفول مجوز ورود سپاه و بسیج به مسئله تیر اندازی در مراسمات محلی را صادر نماید

امام جمعه شهر امام «ره» ضمن تقدیر از زحمات نیروی انتظامی خواستار صدور مجوز شورای تأمین شهرستان دزفول برای ورود بسیج و سپاه برای حل مشکل تیراندازی در مراسمات محلی گردید.

حجه الاسلام والمسلمین شاه آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر امام «ره» واکنش ها به سخنان ضد ایرانی نتانیاهو و بازتاب نطق رئیس جهور آرژانتین در محکومیت فریبکاری آمریکا در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل را مورد اشاره قرار داده ودر ادامه اظهار کرد: این اتفاقات مبارک خبر از بیداری جامعه جهانی و توجه به ریا کاری سردمداران  استکبار و صهیونیست دارد.

وی همچنین  در ادامه گفت : ائتلاف ضد داعش ابزاری برای لشکر کشی آمریکا و هدف قرار دادن موقعیت های حساس زیر بنایی سوریه و عراق است.

امام جمعه شهر امام «ره» در ادامه از حضور چشمگیر مردم شهید پرور بخش مرکزی دزفول  و زحمات دست اندر کاران سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام شهر امام«ره»  تقدیر و تشکر نموده و در ادامه اظهار داشت : گرامیداشت یاد شهدا وظیفه ای است که همه ما باید در آن سهیم گردیم.

 حجه السلام والمسلمین شاه آبادی یازدهم مهر   آغاز هفته مبارزه با سرطان را یادآور گردیده و خاطر نشان نمود : متأسفانه بیماری سرطان در کشور ما بسیار است و یکی از عوامل آن استفاده بی رویه از سموم و مواد شمیایی در صنایع کشاورزی و غذایی می باشد

رئیس ستاد زکات بخش مرکزی شهرستان دزفول همچنین خواستار دقت در استفاده از سموم کشاورزی پدپگردیده  و تدگر داد: گاهی اوقات سمومی که برای استفاده صنعتی است در مزارع  محصولات غذایی به کار گرفته می شود. و متأسفانه شنیده شده برخی سموم رشد پنبه برای تسریع در رشد بادمجان استفاده می گردد.

وی این اقدام را در بردارنده آثار مخرب برای سلامتی مردم و نوعی خیانت به جامعه اسلامی عنوان کرد.

امام جمعه شهر امام«ره» همچنین عید قربان را یاد اور شد و دراین رابطه  گفت: عید قربان نه تنها ضبح قربانی است بلکه ضبح خواهش های درونی در مقابل خواست خداوند است.

وی در ادامه به ۱۳ مهرماه آغاز هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و اظهار داشت: مهمترین وظیفه نیروی انتظامی ایجاد امنیت اجتماعی در جامعه است. و همه باید در برقرای نظم و امنیت نیروی انتظامی را یاری کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش مرکزی شهرستان دزفول همچنین ضمن انتقاد از ادامه روند تیراندازی با سلاح جنگی در مجالس عزا و عروسی تصریح نمود : اگر نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند این مسئله را حل کند شورای تامین شهرستان به نیروهای مردمی و بسیج اجازه ورود بدهد.

حجه الاسلام  شاه آبادی رفع این مشکل را خواست مردم این منطقه دانسته و همچنین افزود: شورای محترم تأمین با جدیت ورود کند و اجازه دهد نیروهای سپاه و بسیج وارد مسئله شوند و کار را تمام کنند.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات نیروی انتظامی و بسیج گفت : مطمئنا امنیت امروز ما حاصل تلاش و همکاری نیروهای انتظامی، امنیتی و بسیج است که باید از زحمات آنها قدردانی نمود

نماز-جمعه-شهر-امام-ره-1 نماز-جمعه-شهر-امام-ره-14

سیاسیون

اخبار مرتبط