پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

عزاداری تاسوعا و عاشورای دزفول از طریق اینترنت به صورت زنده پخش می شود

امسال نیز همچون هشت سال گذشته مراسم عزاداری بی بدیل مردم دوستدار اهل بیت شهرستان دزفول در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به صورت زنده از شبکه جهانی اینترنت پخش خواهد شد.
امین ابرهام  ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت امام حسین(ع) و 72 یار باوفایش در این باره گفت: طی سالهای گذشته با تمامی مشکلات فنی و غیره فنی که در مسیر اجرای این برنامه بوده بحمدا… با عنایت خدا و تلاش همه دوستان دست اندرکار این امر میسر شده و هر چند ارسال تصاویر با توجه به بضاعت فنی ما خالی از مشکل نبوده ولی هر سال نسبت به سال قبل سعی کرده ایم با تجهیز سخت افزاری و استفاده از تجارب گذشته و همچنین به روزرسانی اطلاعات  قسمت های مختلف فنی کیفیت ارسال صدا و تصویر این عزاداری ها را ارتقا بخشیم.
دبیر انجمن مطبوعات دزفول افزود: امسال در نظر داریم علاوه بر نرم افزار سال گذشته از نرم افزار جدید دیگری در کنار آن استفاده نماییم که در صورت امکان استفاده از این نرم افزار مخاطبان می توانند تصاویر را با کیفیت بالاتر و سرعت بهتری دریافت کنند.
وی همچنین ادامه داد: طی سالهای گذشته هموطنان و همشهریان زیادی از داخل و خارج کشور ضمن تقدیر از انجام اینکار پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق تماس با ما به اطلاع رسانده اند که به این طریق توانسته ایم حتی المقدور نقاط ضعف را کاهش داده و نقات قوت برنامه را تقویت کنیم از این رو از همگی مخاطبان عزیز تشکر و قدردانی می نماییم.
ابرهام خاطر نشان کرد: مراسم امسال از طریق سایت اختصاصی “دزآوا” به نشانی اینترنتی WWW.DEZAVA.COM پخش خواهد شد و همچنین بمنظور دسترسی بهتر مخاطبان، تصاویر زنده این مراسم از طریق سایت های “هنردز” به نشانی WWW.HONARDEZ.IR، “روناش” به نشانی WWW.ROUNASH.IR، ”شبکه خبری دز(دز ان ان)” به نشانی WWW.DEZNN.COM و ” دزتایمز” به نشانی WWW.DEZTIMES.IR پخش خواهد شد که مخاطبان در صورت عدم دسترسی به سایت اصلی به هر دلیل، می توانند از این سایت ها استفاده نمایند.
وی در پایان از تمامی کسانی که امسال و همه ساله در انجام این امر فرهنگی با مجموعه سایت فرهنگی دزآوا همکاری می کنند تشکر و قدردانی نمود.

amin-eberham

دز ان ان

اخبار مرتبط