پایگاه خبری تحلیلی دزمهراب

عضو شورای دزفول:مخالف کرمی نیستیم/استعفا نداده ایم/انحلال شورا معنا ندارد

عظیم سرافراز عضو شورای شهر دزفول و دبیر گروه ۶ نفره حامیان شهردار سابق (عظیم سرافراز ، هوشنگ زلقی ، فرهاد جاموسی ، ماندانا نوین ، عادل دوایی فر ، رسول دوایی فر)  گفت : نخست از مردم بابت حمایت ها و درخواست های مکرری که برای حفظ آقای دوایی فر شهردار قبلی از ما داشتند تشکر می کنیم .

وی افزود : رای شورا بر جای خودش باقی است . ما ۶ نفر نه استعفا داده ایم ، نه تحریم کرده ایم ، نه تهدید ، و نه مخالف مهندس کرمی نژاد شهردار جدید هستیم . فقط مقداری اختلافات درون سازمانی داریم که امری کاملا طبیعی است ، که باید بنشینیم و با سایر اعضا این موضوعات را حل نمائیم .

این عضو شورا ادامه داد : از زحمات ۶ ساله آقای دوایی فر تشکر می کنیم که در این مدت توانست رضایتمندی مردم دزفول را فراهم آورده و حتی آنان را به نظام خوش بین تر نماید .

سرافراز همچنین بیان داشت : ما ۶ نفر تلاش کردیم که آقای دوایی فر ابقا شود . ولی ملاک رای همه اعضای شوراست ، و در این رای گیری نیز آقای کرمی به عنوان منتخب شورا برگزیده شده است . و زمانی که حکم وی از سوی وزارت کشور صادر و ابلاغ شود و وی کار خود را به صورت رسمی آغاز کند ، ما نیز در خدمت وی هستیم .

وی در پایان نیز به خبرنگار روناش گفت : قصد ما حفظ آرامش است و تلاش برای انحلال شورا اصلا معنا ندارد .

sarafraz

روناش

اخبار مرتبط